Hallo, mijn voorstel is om de algemene roepnamen van de auto's persoonlijk te kunnen aanpassen.
Ik heb het niet over de persoonlijke namen dat je nu wel al kan aanpassen maar over de namen die dan bij een oproepkomen van benodigde auto's.
Mvg
Hallo, mijn voorstel is om de algemene roepnamen van de auto's persoonlijk te kunnen aanpassen.
Ik heb het niet over de persoonlijke namen dat je nu wel al kan aanpassen maar over de namen die dan bij een oproepkomen van benodigde auto's.
Mvg
Ik snap er echt helemaal niks van...
Wat zou het voordeel daarvan zijn dan?
Dan zou ik dus 'Tankautospuit' naar 'Autospuit' kunnen hernoemen, zodat je in de melding 'xx Autospuiten benodigd' zou krijgen?
Ik zie daar totaal geen meerwaarde in.
Ja in België en Nederland worden sommige dingen anders worden genomd bv een tankautospuit noemen we hier een autopomp een noodhulpeenheid noemen we agenten of politie een hulpverlenings voertuig noemen we een Materiaalwagen of technische wagen enz
Ik zie hier niet echt de meerwaarde van in.
Ik snap dat de benamingen is België anders zijn dan hier in Nederland, maar hier verschillen de benamingen ook nog eens ooit per regio.(zoals ik me heb laten vertellen)
Dus ik denk dat we het beter gewoon zo kunnen laten en dan meer kunnen gaan uitbreiden naar nieuwe voertuigen of andere updates.
In Lss Manager kan je dit wel wijzigen
Hoe kom je daar?
Ja in België en Nederland worden sommige dingen anders worden genomd bv een tankautospuit noemen we hier een autopomp een noodhulpeenheid noemen we agenten of politie een hulpverlenings voertuig noemen we een Materiaalwagen of technische wagen enz
Op den duur weet je toch wat een hv een materiaalwagen is enzo ??? Je kan je HV toch de naam 'Materiaalwagen post X' geven ... probleem opgelost dan
Bovenstaand idee is onlangs geïmplementeerd in Duitsland, of er wordt zelfs nog aan gewerkt.
Wij hebben besloten dit geen nuttige toevoeging te vinden, omdat het hernoemen van een TS naar een AS (als voorbeeld) niet echt een hele grote toevoeging is.
De mogelijkheid is er dus wel, maar in ieder geval in de huidige staat van het spel zien wij er als team geen meerwaarde in
Hoe kom je daar?
De LSS manger ziet er heel interessant uit maar het bis nog niet hetgeen dat ik wil maar komt al in de buurt.
Misschien dat dit nog in LSS manger kan ingevoegd worden, maar het zijn deze namen dat ik zou willen kunnen aanpassen.