Inbreuk op mijn afbeeldingen

  • Beste Admins,


    Nu ik gestopt ben met het vrijgeven van mijn afbeeldingsverzameling, blijkt dat er een speler is die MIJN afbeeldingen nu gebruikt om zn eigen incidenten-afbeeldingsverzameling te maken. Hij heeft totaal geen toestemming van mij om die te gebruiken!!! Deze afbeeldingen heb ik zelf ontworpen en gemaakt met een fotoschopprogramma.


    Ik zou graag willen dat jullie hier wat aan doen!


    Graag hoor ik van de Admins!!!


    Met vriendelijke groet,

  • Is bij mij ook. Ik kreeg ooit es naar mijn voeten omdat ik afbeeldingen van iemand gebruikte. Nu maak ik ze zelf en ben vorige week gaan kijken en de voertuigen die ik maakte gebruiken ze in die groep nu ook. Ik mag het dus ni, maar die personen dus wel...

  • zw lier heb ik van het heilig hart logo voorzien, sint maarten heb ik het logo voorzien... wordt door meerdere spelers bij u in de groep gebruikt...

    Die zijn dan door u op de groepsdropbox gezet 9 van de 10. En zoals je weet is die groepsdropbox er gekomen om de voertuigen te delen binnen het team.


    Dit is dan nog altijd geen algemene publieke afbeeldingsverzameling zoals men hierboven omschrijft.


    Ge moet geen appelen en peren vergelijken he Jeroen....

  • Mochten er nog voertuigen van je in onze dropbox, toegangkelijk voor het team, staan, dan verwijder ik deze met veel plezier.
    Dit heb ik trouwens net al gedaan met de voertuigen die je al hebt vermeld.


    In de bevestigingsmail die je gestuurd hebt voor toegang te verkrijgen tot de dropbox stond expliciet dat de beelden niet mogen verschijnen in een publieke voertuigenverzameling.
    graag reactie via persoonlijk bericht of mail mochten er nog voertuigen zijn.


    Gertds
    Admin Meldkamer Antwerpen

  • Is dat ook weer opgelost




    Even iets in het algemeen:


    Vanuit Sebastian is aangegeven dat verzamelingen geblokkeerd zullen worden wanneer er sprake is van copyright schending.
    Mijn verzoek aan iedereen: probeer dit soort problemen onderling (In-game berichten systeem) op te lossen.
    Wanneer er echt problemen zijn die niet onderling opgelost kunnen worden, kun je die hier melden.
    Onderling afspraken maken is het beste, gezien we dan een welles-nietes discussie vermijden.

  • heb er 1 dag toegang gehad en dan was ik al weg. Dus kan ni gon zien of er nog zijn... zal een van de dagen in jullie groep es rondkijken wie er nog gebruikt