Bug of fout?????

  • ik weet niet of het een fout of een bug is (als het niet zo is excuses) maar hoe kan het dat automatisch 2e ts gaat terwijl de eerste ts van die post gewoon beschikbaar is kan ik op de een of andere manier zorgen dat toch gewoon de eerste Tankautospuit gaat rijden inplaats van de 2e of reserve ts ?

  • Heeft met doorladen van alle voertuigen. Dus als je snel klikt op je Alarm en Uitrukregels ziet die nog niet dat er een dichter in de buurt bijvoorbeeld een TS in de buurt beschikbaar is.


    Als je net wat langer wacht en dan pas alarmeert moet het wel lukken.

  • Bij mijn weten is er momenteel nog geen functie om aan te geven wat het eerste, tweede of reservevoertuig is. Misschien dat het systeem automatisch het eerst gekochte voertuig van het geselecteerde type kiest om te alarmeren, maar dit heb ik nog niet vast kunnen stellen.
    Er is eerder wel gesproken over het toevoegen van een functie om uitrukvolgorde te bepalen. Maar dat is volgens mij op de ideeënlijst beland en daarna nog niet weer opgepakt.

  • Tip: geef het tweede uitrukvoertuig een uitruktijd van een seconde of 5 meer ten opzichte van het eerste voertuig...
    Zou dan vanzelfsprekend 5 seconden langer aangegeven moeten worden in de AAO en dus als tweede uitrukken


    Data

  • Voertuigen van posten worden, op volgorde hoe ze staan, van boven naar beneden geselecteerd, dus laatst gekocht staat bovenaan, eerst gekocht onderaan (correct me if I'm wrong :P )

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P