09 - Roepnummeroverzicht Brandweer Utrecht (09)

  • Het OVD-district valt in ieder geval onder Binnensticht-Lekstroom Zuid (09-8391)

  • Vijfheerenlanden vallen onder Lekstroom

  • @Timo641 Misschien een gek idee, maar is het misschien niet handiger om hiervan een excel bestand te doen ?
    Zo kun je de roepnummers behouden, en paar cellen ernaast opmerkingen doen zoals voertuigen die het een en ander vervangen.


    roepnummers blijven over het algmeen het zelfde, de bedrijfsvoering auto's wisselen veel door de jaren heen, op deze manier blijf je aan de gang met aanpassen :)
    Ik stel voor om gewoon een aparte lijst met bedrijfsvoering voertuigen op te stellen ter ingaven, anders ben je enorm druk met het telkens aanpassen van.

  • @Timo641 Misschien een gek idee, maar is het misschien niet handiger om hiervan een excel bestand te doen ?
    Zo kun je de roepnummers behouden, en paar cellen ernaast opmerkingen doen zoals voertuigen die het een en ander vervangen.


    roepnummers blijven over het algmeen het zelfde, de bedrijfsvoering auto's wisselen veel door de jaren heen, op deze manier blijf je aan de gang met aanpassen :)
    Ik stel voor om gewoon een aparte lijst met bedrijfsvoering voertuigen op te stellen ter ingaven, anders ben je enorm druk met het telkens aanpassen van.


    Aanpassen blijft het altijd ;)


    In dit geval volg ik graag de andere voertuiglijsten, om alles nog enigszins gelijk te houden.




    Klein foutje hersteld in de lijst 09-9098 -> 09-9089

  • De posten van Vijfheerenlanden kunnen onder Lekstroom-Zuid worden gezet. Een middelbrand in dat gebied, vorige week, viel onder het verzorgingsgebied van ovd 09-8391.


    Eens, alleen blijft het bijzonder dat de 09-8433 wel in Leerdam staat.

  • Aanvulling voor de lijst:


    Breukelen
    - 09-3612 BRV


    Utrecht - Schepenbuurt
    - 09-4569 SVH (Extra schuim tbv van de SB)
    - 09-4522 OSH (Contaminatie container)


    Mijdrecht
    - 09-1321 WVD


    Houten-West
    - 09-8331 (meende 2e ts, indien hij er staat)


    Achterveld
    Hun hebben VZ Oost in de kazerne staan


    Nieuwegein-Noord
    - 09-BRV865 BRV


    Veenendaal
    - 09-MIL888 (Milieu voertuig voor het schoonmaken van de weg)

  • 09-8331 staat onder district 83. Is geen 2e TS, maar een reserve TS voor het hele district.

  • 09-8331 staat onder district 83. Is geen 2e TS, maar een reserve TS voor het hele district.

    Dit is niet helemaal correct. de 09-8331 heeft een afwijkend roepnummer, wat de indruk wekt dat het een regionaal voertuig is. dit is niet het geval. het voertuig word gehuurd en heeft daarom het huidige roepnummer. echter word dit voertuig nooit "uitgeleend" aan een ander korps. toen de vru nog 3-cijferige roepnummers hanteerde was de 09-8331 de 984, en de eerste uitruk de 983. het voeruig word dus niet gebruikt als regionaal voertuig.

  • ff een vraagje, ik zag laatst in Tiel een Peugeot Ducato van de brandweer. ik wilde kijken waar hij vandaan kwam en wat voor functie hij had. overigens was erg geen roepnummer te vinden, alleen de opdruk 'veiligheidsregio Utrecht' en '215'. lijkt me geen roepnummer? de bus is (lijkt me) te nieuw voor een oud roepnummer. wat is het?

  • De volgende afgeleverde voertuigen inmiddels in dienst:


    0331 Baarn (TS Basis)
    0631 Werkhoven (TS Basis)
    1731 Houten Oost (TS Basis)
    1831 Houten West (TS Basis)
    2831 Nieuwegein-Zuid (TS Basis)
    3931 Maarssen (TS Basis)
    4831 Utrecht Voordorp (TS Basis)
    5034 Amerongen (TS Compact)
    5044 Amerongen (TS CCFM)
    5244 Doorn (TS CCFM)
    5334 Leersum (TS Compact)
    5344 Leersum (TS CCFM)
    5444 Maarn-Maarsbergen (TS CCFM)
    6231 Woerden (TS Basis)
    6434 Woudenberg (TS Compact)
    6444 Woudenberg (TS CCFM)
    6644 Zeist (TS CCFM)


    @Timo641 Kan jij dit verwerken in de lijst? In het geval van Amerongen zijn beide voertuigen in de plaats voor de 5041. In het geval van Woudenberg komen beide voertuigen in de plaats voor de 6441.

  • Ook de 4631 Utrecht Tolsteeg (TS Basis) is inmiddels in dienst.


  • Excuus voor alle vertragingen, lijst is weer enigszins bijgewerkt.


    Naast bovenstaande, niet doorgehaalde voertuigen, ook nog verwerkt:
    09-1331 TS Basis in dienst
    09-9183 verplaatst naar post Oudewater
    Diverse aanpassingen rondom posten Baarn en Soest, vanwege afgevoerde 09-0341


    Voor wat betreft 09-5244, 09-5444 en 09-6644: Bij mijn weten nog niet in dienst, ik heb destijds begrepen dat als de voertuigen in dienst komen dit altijd gelijktijdig met de compact gebeurt. Volgens mij is enkel Leersum hierop een uitzondering geweest, daar is uitgerukt met de combinatie 09-8831 en 09-5344. Bij mijn weten vanwege afgevoerde 09-5341 (TS 4x4, wat de 8831 niet is).