vws zijn geen vaste plaatsen en rotterdam in hebben geen vaste standplaats

17 - Roepnummeroverzicht Ambulance Rotterdam-Rijnmond (17)
- Data
- De discussie is opgelost
-
-
maar op sommige posten staan vaak dezelfde ambulances
-
Vanaf vandaag is ambulancepost Nieuwe-Tonge in gebruik. Het adres is Molendijk 138c, 3244 AM Nieuwe-Tonge. Bemand van 9.00 tot 17.00 uur, standaard een Rapid-Responder aanwezig.
wat is dan het Roepnummer van de Rapid-Responder daar?
en heb jij misschien een idee waar de Piket-Auto's voor dienen?
en wat zijn de standplaatsen van de B+ Ambulances?
-
wat is dan het Roepnummer van de Rapid-Responder daar?
en heb jij misschien een idee waar de Piket-Auto's voor dienen?
en wat zijn de standplaatsen van de B+ Ambulances?
Geen idee of je hier wat aan heb, tis ff zoek/puzzelen, maar dan heb je wel wat:
https://www.ambumedia.nl/ -
Hebben de Rapid Responders ook geen vaste plaats?
Mvg, dokterkil.
-
Hebben de Rapid Responders ook geen vaste plaats?
Mvg, dokterkil.
Die staan voor zover ik weet op Dirksland, Breslau (Barendrecht) en Rotterdam (Brugwachter). Onderaan pagina 4 staat een redelijk actueel lijstje. Die houd ik momenteel aan voor de verdeling.
-
Breslau 2, 2993 LT Barendrecht, Nederland , op deze locatie bevind zich een ambulance post. Weet iemand welke voertuigen zich daar bevinden + roepnummers? Of kent iemand een site? Bedankt alvast.
-
De ambulances in regio Rotterdam Rijnmond hebben geen vaste standplaatsen en zijn daar zodoende ook niet onder verdeeld.
Barendrecht valt onder Rotterdam, niet bekend hoeveel en welke AMBU'S met welke nummers er staan, indelen naar eigen inzicht.
Roepnummers vind in hetzelfde topic.
-
Ik gebruik zelf het lijstje van stormjagermartijn op de vorige pagina. Dat is een redelijk actueel lijstje.
-
Recent is er het een en ander omgenummerd bij de (zorg) ambulances naar de 17-200 serie. Weet iemand welke voertuigen er nu binnen de 400 en 200 serie vallen?
-
Recent is er het een en ander omgenummerd bij de (zorg) ambulances naar de 17-200 serie. Weet iemand welke voertuigen er nu binnen de 400 en 200 serie vallen?
Ik heb even zitten kijken en ik ben de volgende wagens tegen gekomen in de 200 serie
17-201
17-202
17-203
17-204
17-205
17-206
17-211
17-219 (Stond MICU+ op en is een ex A-wagen geen idee welke)
17-220 (wordt gemeld via de capcode van de 17-144
Mochten er nog mensen zijn met aanvulling dan mag het aan gevuld worden
-
ik weet inmiddels dat deze er zijn: 201 t/m 212, 219 en 220.
De 201 t/m 212 zijn van AZRR en zijn verdeeld over Breslau en Brugwachter. Alleen geen idee hoe deze verdeling is. Als iemand daar meer van weet hoor ik het graag. Van deze wagens zijn er een aantal omgenummerd vanuit de 17-100 en 17-400 serie. De rest is nieuw.
De 219 en 220 zijn van MICU Nederland bv en zijn de oude 144 en 151.
-
kan iemand deze lijst update
-
Sinds maandag is de nieuwe post in Spijkenisse operationeel.
-
ik weet inmiddels dat deze er zijn: 201 t/m 212, 219 en 220.
De 201 t/m 212 zijn van AZRR en zijn verdeeld over Breslau en Brugwachter. Alleen geen idee hoe deze verdeling is. Als iemand daar meer van weet hoor ik het graag. Van deze wagens zijn er een aantal omgenummerd vanuit de 17-100 en 17-400 serie. De rest is nieuw.
De 219 en 220 zijn van MICU Nederland bv en zijn de oude 144 en 151.
zojuist de 17-216 zien rijden, identieke sprinter ambulance zoals de rest van de regio, ramen rechts, links dicht. rood/blauwe bzk striping. Zag m rijden op de vaanweg vanaf de A16 naar zuidplein. Stond op: middencomplex.
Eerder deze week ook de 17-402 en 403.
De 402 ziet er nog steeds zo uit: [Blockierte Grafik: https://live.staticflickr.com/4225/34506662624_5937acbdcf_b.jpg]De 403 is hetzelfde als de normale ambu's uit de 100 serie. Enig verschil is dat deze ook links ramen heeft zoals de 402. (Bij de normale ambu's is de linkerkant dicht)
-
401 en 404 zojuist gezien. 401 is identiek aan de 402, de 404 is een reguliere ambulance, zoals de 403
Allemaal rond ijsselmonde/lombardijen gespot. Vermoedelijk dus gestalt op breslau, maar das niet zeker.
-
17-322: Post Breslau
17-323: Post Breslau (Reserve Ambulancemotor)
Op deze website: 3. Motorlances - HULPDIENSTEN IN NEDERLAND (weebly.com)
Staat dat de motorambulances 323 en 324 zijn ipv 322 en 323. Kan iemand dit bevestigen?
Edit: Op de eerste lijst in dit topic staat dit ook... -
17-592 Grootschalige Geneeskundige Bijstand Zuid (Brielle)
Vrij onbelangrijk voor de meeste spelers, maar de GGB bus staat in de brandweerkazerne in brielle (Krammer 2, Brielle), niet de ambulancepost (Amer 7, Brielle)
[Blockierte Grafik: https://i.gyazo.com/87bdd2b116e71074ea8f740faed0c7d1.jpg] -
Dirksland, Brugwachter, Breslau en Brielle zijn opkomstlocaties, de rest zijn posten die vanuit de opkomstlocaties bemand worden.
Klopt het dat Spijkenisse nu ook een opkomstlocatie wordt?
- Rotterdam-The Hague Airport heeft geen eigen ambulances meer. Als er een melding op het vliegveld is zal er dus een ambulance van buitenaf moeten komen. De 17-601 en 17-602 worden enkel nog gebruikt als 'zorgambulances' en rijden voor het bedrijf ( http://intmedicalcare.nl/ ). Beide wagens staan vaak op een parkeerplaats bij het vliegveld aan de Fairoaksbaan.
De 17-601 is te zien op P10 van de luchthaven op google streetview.
Zit de nieuwe post niet op de Langeweg 31 in Nieuwe-Tonge? Volgens mij is bij het in gebruik nemen van deze post de post in Oude Tonge volledig vervallen.
Molendijk 138a is ook te zien op google streetview. Gele garagedeur, en op de voorgevel staat "Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond"
-
zojuist de 14-405 gezien, zelfde bouw en uiterlijk als de 401 en 402