Teveel Teams waar NIET in gespeeld wordt

  • Probleem hierbij is dat wij geen teams of spelers kunnen verwijderen.
    De enige die dit kan is Sebastian, en die gaat niet continu bijhouden wie wanneer online is geweest in welk team.


    Wij kunnen dergelijke teams laten verwijderen, alleen:
    - Wie weet is iemand tijdelijk gestopt, als je dan terugkomt en je team is weg is dat best zuur
    - Wij zien ook niet aan de naam van het team wanneer er voor het laatst iemand online was.


    Dit houdt dus in dat er een optie moet komen waarmee wij als beheerders teams kunnen verwijderen, als ook kunnen zien wanneer daar iemand voor het laatst online is geweest.
    Maar zolang die er niet is, kunnen we weinig doen (wellicht volledig lege teams verwijderen, maar daar blijft het bij)
    Bovendien, waar leg je de grens? Hoe definieer je "inactief" precies?


    Data

  • Zeker in snap wat je bedoelt. Zou sund zijn idd als ze terug komen en hun Team is weg.


    Maar zo zie je ook Teams waar geen Team(Co)-Admin erin is. Wat kan je daarmee dan? Eigenlijks NIKS want niemand kan zich aanmelden, tenzij de Team dat wilt dat ze allen geen Admin willen, maar dat lijkt me niet echt slim.


    :thumbsup:

  • Verwijderen als er nog spelers in zitten is niet verstandig. Spelers verwijderen ook niet. Ben zelf ook bij sommige spellen verwijderd omdat ik een jaar niet had gespeeld. Mail gestuurd met de reden dat ik niet kon spelen i.v.m. studie en dat ik mijn account weer in wou. Kreeg als reactie:
    Uw account is wegens inactiviteit verwijderd.
    Terug halen is helaas niet meer mogelijk.
    Excuses voor het ongemak.


    En daar mag je het dan mee doen.


    Het lijkt me dus zeker niet slim om spelers te verwijderen.
    Want je weet ook niet voor wat voor bedrag de spelers coins hebben gekocht.


    EDIT:


    En als je terug komt en je team is weg, Ik zou dan ook meteen stoppen met spelen. En geen positieve recensie geven.

  • Zeker snap ik!


    Een Team oprichten kost dacht ik 25 Coins.


    Maar als je kijkt zie je Teams zonder Admin(s) tja wat heb je daaraan?
    En lege Teams die zie je ook. ( Maar die zouden als goed is wel kunnen verwijderen).


    Maar waar spelers inzitten met iemand als Rol Admin zou ik persoonlijk niet verwijderen maar die andere Lege Team en zonder Admin(s) zou ik persoonlijk dan wel verwijderen.


    Ik hoor graag!

  • Zeker in snap wat je bedoelt. Zou sund zijn idd als ze terug komen en hun Team is weg.
    Maar zo zie je ook Teams waar geen Team(Co)-Admin erin is. Wat kan je daarmee dan? Eigenlijks NIKS want niemand kan zich aanmelden, tenzij de Team dat wilt dat ze allen geen Admin willen, maar dat lijkt me niet echt slim.


    :thumbsup:

    Is in het verleden ook wel eens voorgekomen dat een Team-Admin het team per ongeluk verlaten had.
    Wij kunnen in die gevallen een speler weer Team-Admin maken.
    Zou zonde zijn als dat door miscommunicatie net te laat is en hij zijn 25 coins kwijt is.


    Lege teams heb je gelijk in, die zouden weg kunnen...


    Data

  • Voor zover ik weet niet nee...
    Je kunt alleen in een team komen als een admin die reeds in dat team zit jouwe aanvraag accepteerd, in dit geval niemand dus


    Data

  • Gdm omdat dit topic gaat over verwijderen teams, heb ik toch een vraagje


    Kan een team-admin ook spelers verwijderen uit het team of moet die speler zelf de team verlaten.