Hulp bij Inzet

  • Is het mogelijk om in de app de optie "hulp bij deze inzet" te verplaatsen naar de bovenzijde van het scherm. Ik merk nu omdat ik veel eenheden heb, dat ik onnodig veel naar beneden aan het scrollen ben om te kijken welke eenheden er precies nodig zijn voor de inzet.
    Alvast bedankt :thumbsup:

  • Is het mogelijk om in de app de optie "hulp bij deze inzet" te verplaatsen naar de bovenzijde van het scherm. Ik merk nu omdat ik veel eenheden heb, dat ik onnodig veel naar beneden aan het scrollen ben om te kijken welke eenheden er precies nodig zijn voor de inzet.
    Alvast bedankt :thumbsup:

    Ze hebben expres die knop een beetje naar onder gedaan, zodat je zelf de voertuigen kan sturen (misschien met gebruik ook van alarm- en uitrukregels), dus zelf moet inschatten wat je nodig hebt, ze willen dat je die knop eigenlijk zo min mogelijk gebruikt zeg maar :)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • De hoofdzaak is helemaal duidelijk en ik kan zelf ook inschatten dat bij een brandend dak een redvoertuig naartoe moet. Echter heb je bijvoorbeeld de inzet vermist persoon of vermist persoon. De ene keer met ME de andere keer zonder. Ik kan niet zien welke personele vraag er is vanaf alleen de melding. Dus ga je om onnodig tijd (ivm reizen van de eenheden) te besparen toch naar de "hulp bij deze inzet". En dan zeg ik, zet die dan boven aan.

  • Maak een knop, speel het spel automatisch en rijf credits binnen.
    Wat is er nou aan het spel als je overal gaat kijken wat je moet sturen.
    Ik stuur gewoon een standaard uitruk naargelang de melding en de ene keer is het teveel de andere keer te weinig.

  • Ik stuur bij brand standaard TS, bij politie Noodhulp, en bij een ambu melding meteen de ambu. Als het eerste voertuig ter plaatse is krijg je vanzelf te zien wat er nog mist en dan is het gewoon opschalen. En na een tijd leer je de meldingen ook wel een beetje kennen en weet je al wat je allemaal moet sturen.

  • Nou @WouterZH dit is een probleem bij elk nieuwe speler, uiteindelijk zijn er alternatieven genoeg te vinden en uit te proberen wat voor jou het beste werkt


    • De Nitza way voertuig sturen en terug en je ziet het antwoord
    • De piet way gewoon standaard wat sturen en je ziet wel wat er nodig is.
    • De Beanie way spelen op een wat hoger niveau en cashen maar
    • Of je installeert LSS Manager , zie hier voor meer informatie
      • Let op: dit is niet standaard van meldkamerspel, het is gemaakt door fanatiekelingen die het spel met addons alleen maar beter en makkelijker maken voor iedere speler, het is aan jou wat voor jouw belangrijk is om te gebruiken.
      • En niet alle meldingen informatie komt overeen met de nederlandse standaard, maar goed genoeg voor beginners.