[SOLVED] Hulpverleningsvoertuig Benodigd

  • Op de voertuigenmarkt staat bij de overige voertuigen bij de hv vermeld dat deze benodigd is vanaf vier posten maar in de handleiding staat vanaf vijf posten.


    Had in de handleiding gekeken en niet bij de voertuigen ik krijg nu dus incidenten voor een hv maar heb nog geen credits om te vergroten en de hv te kopen.

  • Welke melding betreft dat?


    De handleidingen zijn in het begin van het spel gemaakt.
    In de afgelopen tijd (lees: meer dan een jaar) hebben wij veel meldingen toegevoegd
    Blijkbaar zijn daar dan één of meerdere meldingen waarbij de HV vanaf 4 in plaats van 5 nodig is ingesloten, wat natuurlijk niet de bedoeling is.


    Ik zal dit dan even doorgeven aan degene die over de meldingen gaan (Wouter en Timo), die zullen er naar kijken.
    Tot die tijd is de enige optie helaas (1) openstellen in een team, (2) 24 uur wachten, dan verdwijnt de melding, of (3) coins betalen...


    In ieder geval onze excuses voor het ongemak en toch bedankt voor het doorgeven


    Data

  • als eerste sorry ik plaatste het op de verkeerde plaats. had het te laat in de gaten.


    Vandaag al drie meldingen gekregen zodra ik er weer 1 heb zal ik het melden.


    Maar bij de voertuigenmarkt staat wel dat je vanaf 4 posten een hv nodig hebt. er zit dus een verschil in de handleiding en de tekst bij de te kopen voertuigen.

  • als eerste sorry ik plaatste het op de verkeerde plaats. had het te laat in de gaten.


    Vandaag al drie meldingen gekregen zodra ik er weer 1 heb zal ik het melden.


    Maar bij de voertuigenmarkt staat wel dat je vanaf 4 posten een hv nodig hebt. er zit dus een verschil in de handleiding en de tekst bij de te kopen voertuigen.

    Geeft niet hoor, daar zijn wij voor, om dat weer recht te zetten ;)
    Ik wist niet dat bij de voertuigenmarkt 4 stond, ik zal het dan inderdaad in de handleiding aanpassen.
    Dan in ieder geval nogmaals excuses voor de fout, hoop dat het voor jou dan snel weer is opgelost


    @Data Het handigst is om gewoon de handleiding aan te passen dat er vanaf 4 brandweerposten een HV-G nodig is. Dat scheelt een hele hoop meldingen aan passen in het spel.


    Volgens mij doet @piet2001 de aanpassingen aan de handleiding toch?

    Oh, daar kan ik ook gewoon bij hoor, dat blog.


    Data


  • je moet er altijd vanuit gaan dat als ze benodigd zijn, dat je dan bij aankoop van een post je ook meldingen ervan kan krijgen, dit kan je oplossen door al minstens 1 speciaal voertuig in je bezit te hebben voordat je post 4 opent, zo voorkom je dit soort problemen en kan je gewoon verder spelen. Als je dit doet bij elke post waar een speciaal voertuig benodigd voor is kom je nooit in de problemen

  • Klopt, alleen je moet er normaal natuurlijk ook vanuit kunnen gaan dat als er op het Blog staat vanaf 5, dit ook vanaf 5 is.
    Is nu in ieder geval aangepast, was een (typ)foutje


    Data

  • @Data Ohh oké.


    @Woukaa had eens eerder ergens anders aangeven dat het spel de hoofdlijn is en dat de blog en handleiding daaraan aangepast moesten worden mochten daar fouten zijn die niet overeenkomen.

    Ja klopt, ik dacht alleen dat in het spel ook vanaf 5 posten stond en er per ongeluk een melding tussen is gekomen met 4, maar dat bleek dus niet het geval.
    In ieder geval nu dus aangepast, alles klopt weer :D


    ik kan gelukkig bijna mijn post vergroten en dan is het weer opgelost.

    Dat is in ieder geval goed om te horen :thumbup:


    Data

  • Volgens mij doet @piet2001 de aanpassingen aan de handleiding toch?

    @juriaanvv ik assisteer alleen bij het bijhouden van de WIKI. Dus als ik een fout zie of hoor pas ik het aan, maar als er andere zijn die ook kunnen bewerken mogen hun dat natuurlijk ook doen. Samen kun je de namelijk de meeste kwaliteit leveren.


    Wel fijn om te horen dat het is opgelost.