Maximum van 2 meldingen

  • Ik vind de maximaal aantal meldingen voor beginners echt vervelend ik krijg max 2 meldingen terwijl ik er met gemak 4 tegelijk kan afhandelen. Mijn politiebureau heeft nu standaard 2 voertuigen die niet in gebruik zijn.


    En eer dat je 100.000 coins voor een nieuw bureau hebt verzameld ben je weer 4 weken verder met deze maximum van 2 meldingen. :evil: :cursing:

  • Ik vind de maximaal aantal meldingen voor beginners echt vervelend ik krijg max 2 meldingen terwijl ik er met gemak 4 tegelijk kan afhandelen. Mijn politiebureau heeft nu standaard 2 voertuigen die niet in gebruik zijn.


    En eer dat je 100.000 coins voor een nieuw bureau hebt verzameld ben je weer 4 weken verder met deze maximum van 2 meldingen. :evil: :cursing:

    Zeker met politie begonnen?
    Hoe meer je bouw, hoe meer meldingen. + brandweer levert meer op ;)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • 100.000 coins....wow


    wat jij nodig heb @Erik1202 is een goede begeleiding in je start up..dan zal je zien dat je veel meer bereikt dan hoe je het nu speel
    mijn advies is voor je klik op de teamzoeker of er een actieve team in je buurt zit en meld je daar aan, zij kunnen je helpen je beginfrustratie te helpen overwinnen, starten met politie is funest voor je beginplay.


    klik

  • @Erik1202
    Ik had in het begin ook alleen maar 1 Politiebureau.
    Heb toen hard gespaard voor voor een brandweer, maar dat duur de heel lang.
    Toen ik eindelijk de brandweer had ging het veel sneller.
    Het is dus veel slimmer om met de brandweer te beginnen. (omdat dit de basis van het spel vormt)
    Het wordt dus even hard doorspelen en dan gewoon een aantal brandweer posten bouwen.
    Voor tips kun je altijd op de blog/handleiding van het spel kijken. (was voor mij ook slimmer geweest in het begin)


    Hoop dat je er iets mee kunt.
    Als er nog meer vragen of opmerkingen zijn dan kun je ze uiteraard gewoon blijven stellen.