Probleem Kaart App Meldkamerspel.com

  • ok wis alle gegevens wel!

    de gegevens staan toch op je account dus je hoeft alleen maar opnieuw in te loggen. Zo verwijderd je telefoon alle achtergrond bestanden en dit levert vaak al resultaat op.
    Hoor wel of het hierna beter werkt.


    EDIT: Sorry mijn internet deed het ff niet dus reactie kwam een beetje laat.


    Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.


    Zit het RAM-Geheugen van je telefoon niet te vol?

  • tja lastig als je een telefoon heb waar je de app niet kan de-installeren.
    Ik heb er één van 50 eurie die die functie wel heb namelijk.


    zoals ik al eender zei het ligt niet aan de app, want dan zou ik er ook last van hebben en nog wel meer gebruikers denk ik.
    Ik gebruik zelf de app nooit, maar heb m omwille van jou vraag even geinstalleerd en weer ge-deinstalleerd.


    Ik weet van mijn router dat ie meestal na enkele dagen de wifi terugvalt naar 1mbit/s en de router restarten lost veel problemen op dan staat ie erna weer op 65mbit/s.


    jouw telefoon geeft een grijs scherm aan bij de kaart, de kaart kan dan niet geladen worden, dat is iets tussen jouw telefoon en de wifi verbinding van de router, als de wifi kanaal goed is en stabiel en je foon geeft nog steeds dit moet je toch verder kijken. Misschien met iemand anders zijn foon de app installeren op je huisnetwerk om een probleem met je router uit te sluiten, heeft de andere telefoon het ook dan weet je dat er een probleem is in de router en ja die dingen kunnen ook stuk gaan, de provider kan je hiermee verder helpen. wie weet is er wel ergens een storing, zeker als t sinds 3 dagen bij jou is.


    is dat niet het probleem moet je verder kijken naar je telefoon. je kan een modem test door bijvoorbeeld een speedtest te doen, een comcheck in bootmodus of de telefoon naar de fabriekinstellingen zetten ( wel eerst een backup maken) en in developer modus kan je nog tal van functies aankaarten maar als je daar geen verstand van heb moet je er niet aankomen.


    vooralsnog veel mogelijkheden om t onzekere uit te sluiten, succes iedergeval.