AVLS/GIS Toevoegen aan het Spel

  • nou of citygis zo perfect is, niet dus de meeste ach hebben waze geinstalleerd,
    avls is hier al geintroduceerd anders zien we de voertuigen niet rijden
    doel je echter op onderstaande afbeelding, dan kan ik je zeggen dat dat er al is, echter niet vanuit het spel maar als uitbreiding zoals de lss manager
    voor de rest kan ik er niet veel uit opmaken dan een nostalgisch filmpje te zien vanuit de old days.
    laat maar horen wat je nou echt bedoel.




  • okay top, dat heet een voertuigsplatform denk ik ( fahrzeugtableau)


    dit is er al sinds schrik niet 2014, ik heb t ooit weleens geinstalleerd maar nooit echt werkend gekregen
    dan moet ik zeggen dat mijn duits ook maar beperkt is tot 2 woorden, bier en wurst.



    Het voertuigplatform is een platform voor een beter overzicht van de voertuigen en hun status het meldkamerspel. Het biedt de mogelijkheid om flexibele grids te maken, in welke gebieden teksten en voertuiginformatie kunnen worden toegewezen en weergegeven. De informatie over de voertuigen en bewakers wordt geëxporteerd door een gebruikerscript van het meldkamerspel en wordt grafisch weergegeven in een nieuw browservenster. (vertaling via zo'n script)


    Als je ermee wilt experimenteren kan je hier naar de website gaan, als je al tampermonkey heb geinstalleerd toevallig, kan je deze link klikken en dan installeer je de voertuigscript, eigenlijk dezelfde pincipe als de lss manager


    als je dat gedaan heb, moet je t nog toegankelijk maken door t script te openen in tampermonkey
    en op de 7e regel deze script erbij plakken en dan op de diskette voor opslaan klikken.



    Code
    // @include *://www.meldkamerspel.com/*
    // @include *://www.meldkamerspel.com/


    refresh je meldkamerspel.com pagina en zie je dit en dan moet je alles nog instellen...





    nou als je dat dan gedaan heb, begint t uitvogelen verder.l...zie dat @lost ermee te maken heb en wie weet
    wordt t wel een uitbreiding van lss, als je een scherm over zou hebben zou t wel een toegevoegde waarde zijn voor een lokale regio
    echter als je meerdere regio's onderhoud dan kom je al in de knoei


    succes, ben wel benieuwd hoe jou scherm eruit komt te zien

  • hoe krijg je dat geinstalleerd dan op tampermonkey

    zie de uitleg, als je lss heb geinstalleerd die werkt ook via t principe van tampermonkey
    hoe het verder werkt en wat je er allemaal moet voor doen omdat werkende te krijgen gaat mij iets te ver
    maar voor spelers die helemaal realitisch en nostalgisch te werk willen gaan is dit natuurlijk heel leuk.

    welke dingen zijn boven en onderste afbeeldingen dan waar jij het over had?

    de bovenste afbeelding komt uit t filmpje wat jij heb bijgedragen kijk maar goed naar 4 minuut 36 en 4:38
    ik ging ervanuit dat je dit bedoelde


    de onderste afbeelding is hetgeen wat duitse scripters gemaakt hebben en overeenkomt met de voertuigaansturing van de bovenste afbeelding


  • ik bedoel inderdaad dat je krijgt zoals de laatste afbeelding die je stuurde

    oke duidelijk dan zat ik dus toch goed, je kan overigens met een screenshot programma je idee wat makkelijker uitleggen dan verwijzen naar een filmpje, das natuurlijk een gratis tip. Ik kan je die van lightshot aanbevelen.


    maar ik zal het hier nog even herhalen: lees alles stap voor stap door.


    -


    okay top, dat heet een voertuigsplatform denk ik ( fahrzeugtableau)


    dit is er al sinds schrik niet 2014, ik heb t ooit weleens geinstalleerd maar nooit echt werkend gekregen
    dan moet ik zeggen dat mijn duits ook maar beperkt is tot 2 woorden, bier en wurst.



    Het voertuigplatform is een platform voor een beter overzicht van de voertuigen en hun status het meldkamerspel. Het biedt de mogelijkheid om flexibele grids te maken, in welke gebieden teksten en voertuiginformatie kunnen worden toegewezen en weergegeven. De informatie over de voertuigen en bewakers wordt geëxporteerd door een gebruikerscript van het meldkamerspel en wordt grafisch weergegeven in een nieuw browservenster. (vertaling via zo'n script)


    • Als je ermee wilt experimenteren kan je hier naar de website gaan,
    • als je al tampermonkey heb geinstalleerd toevallig, kan je deze link klikken en dan installeer je de voertuigscript, eigenlijk dezelfde pincipe als de lss manager
    • als je dat gedaan heb, moet je t nog toegankelijk maken door t script te openen in tampermonkey en op de 7e regel deze script erbij plakken en dan op de diskette voor opslaan klikken.
    Code
    // @include *://www.meldkamerspel.com/*
    // @include *://www.meldkamerspel.com/


    refresh je meldkamerspel.com pagina en zie je dit en dan moet je alles nog instellen...



    nou als je dat dan gedaan heb, begint t uitvogelen verder.
    als je een scherm over zou hebben zou t wel een toegevoegde waarde zijn voor een lokale regio
    echter als je meerdere regio's onderhoud dan kom je al in de knoei


    succes, ben wel benieuwd hoe jou scherm eruit komt te zien
    =================================================================


    let wel op, je moet heel veel doen om dit werkend te krijgen
    maar het voldoet aan jou behoeften voor je vraag, het complete beeld zoals jij ziet in dat windows 2000 aangepaste software pakket
    is ook begonnen met een leeg scherm, wil je het scherm gevuld krijgen moet je er wat voor doen.


    ik weet ook niet of er na dit bericht nog spelers zijn die het wel werkend hebben gekregen of als tussenpersoon met de duitse scripters naar een verbeterde versie willen werken, dan moet maar later blijken, ik wens je veel succes deze uitbreiding te verwezelijken, en wie weet dat je een bijdrage kan leveren aan dit spel.


    succes