Geen Arrestanten rondom Bureau's zonder Cellen

  • Ik merk dat als je in een gebied alleen teamgebouwen of gedeelde gebouwen hebt, het spel ze niet pakt. Nu heb ik 4 cellencomplexen, maar ik heb geen aanbod tot arrestanten. Ik heb een gewoon bureau wel met een cel uitgebreid, maar dan krijg ik alleen in die beperkte straal rond dat bureau een af en toe arrestanten aanbod. Zelfde geldt voor ziekenhuizen. Hij herkent geen ziekenhuizen van anderen als je er zelf geen hebt maar wel ambulanceposten op meldingen hebt rijden.


    Wat is de oplossing hiervoor?

  • Ziekenhuizen worden uiteindelijk toch wel gevraagd. Cellencomplexen alleen niet. Het komt door centralisatie vaak genoeg voor dat er ver gereden moet worden, met name buiten de randstad, omdat daar de cellencomplexen ook staan. Tientallen kilometers is niet ongebruikelijk. Zou dus gewoon moeten kunnen.

  • Heb er zelf nooit last van gehad....hebben de teamleden wel de cellen / ziekenhuizen gedeeld.


    mbt aanbod van arrestanten zou je meer poi kunnen plaatsen zoals:
    - winkelcentrum
    - buurtsuper
    - cafe/club
    - supermarkt


    dan komen de meldingen vanzelf wel....en zeker wel als je de meldingsnelheid omhoog schroeft
    realitisch spelen is niet altijd de realiteit van de meldingen

  • Het gaat mij om het feit dat er alleen arrestanten worden aangeboden rondom meldingen bij een bureau wat wel beschikt over een cel. Daarbuiten niet. Dat vind ik zonde.


    Verder weet ik na bijna 90 miljoen credits wel hoe het spelletje werkt.

  • Het gaat mij om het feit dat er alleen arrestanten worden aangeboden rondom meldingen bij een bureau wat wel beschikt over een cel. Daarbuiten niet. Dat vind ik zonde.


    Verder weet ik na bijna 90 miljoen credits wel hoe het spelletje werkt.

    gelukkig weet ik niet hoe t spel werkt, ik leer nog steeds bij ondanks dat ik de 90 miljoen al 2x voorbij ben gevlogen

  • Als hier verder geen zinnig antwoord gegeven kan worden dan mag er wat mij betreft een slotje op. Voor verdere topics zal ik rekening houden met de lichtgeraaktheid van overige forumleden.

  • Het gaat mij om het feit dat er alleen arrestanten worden aangeboden rondom meldingen bij een bureau wat wel beschikt over een cel. Daarbuiten niet. Dat vind ik zonde.


    Verder weet ik na bijna 90 miljoen credits wel hoe het spelletje werkt.

    Dan weet je ook na 90 miljen, dat er enkel gevangenen krijgt rondom je politiebureau's met cellen..
    Wat je eventueel had kunnen doen is de vraag anders formuleren, en kunnen vragen of er een manier verzonnen kan worden die aan jou verwachtingen voldoen..

  • Het gaat mij om het feit dat er alleen arrestanten worden aangeboden rondom meldingen bij een bureau wat wel beschikt over een cel. Daarbuiten niet. Dat vind ik zonde.


    Verder weet ik na bijna 90 miljoen credits wel hoe het spelletje werkt.

    ik krijg wel meldingen bij een bureau waar ik geen cel heb

  • Team staat inderdaad los van je eigen account. Dus in theorie werkt het spel prima.
    Of dat aangepast moet worden, zou op de lijst van suggesties kunnen inderdaad.

    Dank. Als je kijkt naar realisme zou dit meer naar voren komen als er geen onderscheid gemaakt wordt tussen het aanbieden van arrestanten bij een bureau of hier ver vandaan. In de praktijk komt het ook voor dat je een eindje moet rijden met een arrestant.

  • Ik zal het even wat simpeler uitleggen:


    Ik heb een gebied, Amsterdam. In Amsterdam heb ik een stuk of 16 politiebureaus conform de realiteit. Het idee van dit spel is dat er rondom een gebouw meldingen worden uitgegeven waar je voertuigen naar moet sturen om het op te lossen. Ook heb ik 3 cellencomplexen staan in het gebied Amsterdam.


    De 3 cellencomplexen zijn allen uitgebouwd met cellen. Deze zijn bedoeld voor arrestanten. Ondanks 16 politiebureaus kreeg ik nooit arrestanten. Toen kwam ik op het idee om een politiebureau uit te breiden met een cel om zo arrestanten te krijgen.


    Nu heb ik bij het uitbouwen van het politiebureau inderdaad een arrestantenaanbod gekregen, helaas alleen bij meldingen rondom dat ene bureau met die cel.


    Wat probeer ik te bereiken?


    Het zou het spel naar mijn mening ten goede komen als er niet alleen arrestanten volgen uit meldingen rondom een met een cel uitgebreid politiebureau, maar rondom elk politiebureau. In de realiteit hebben weinig bureaus namelijk nog cellen, waardoor er vanuit een gebied vaak een eindje gereden moet worden om een arrestant onder te brengen. Nu valt dit in de randstad nog wel mee, maar ik ken gevallen in het noorden en oosten van het land waar je zo een uur onderweg bent, enkele reis.


    Dit maakt leuk voor de mensen die realistisch spelen in verband met het aanbod en het realisme dat je een voertuig een tijdje niet kan gebruiken. En voor sommigen niet te vergeten; dat kleine aantal extra credits bij een arrestantenvervoer.


    Op meteen een probleem te tackelen: als je geen cel hebt om een aangeboden arrestant te vervoeren dan klikt men gewoon op het knopje waarbij de arrestant wordt vrijgelaten.


    - Topictitel aangepast in verband met specifieker probleem wat geen betrekking heeft op het eerdere probleem.

  • Ik begrijp je probleem en snap dat je het graag anders ziet. Maar volgens mij genereren alleen politibureau's met uitgebouwde cellen missies met gevangenen. Als ieder bureau gevangenen zou genereren krijgen beginnende spelers een probleem als ze al wel een bureau hebben maar nog geen cellen hebben uitgebouwd. Dan zouden ze 7 dagen moeten wachten(duur van uitbouw) tot ze de missies zouden kunnen oplossen. (natuurlijk zijn er dan nog teamgenoten, maar het spel moet natuurlijk ook individueel te spelen zijn.)

  • Je kunt toch gewoon te allen tijde een arrestant vrijlaten? Zie het probleem daar niet van. Dan wordt het incident gewoon opgelost, maar zonder arrestantenvervoer. Zelfde geldt voor een arrestant terwijl je cel vol zit.

  • jouw spel jouw game


    je bepaalt zelf hoe je t spel speelt, en iedereen speelt weer op zijn eigen manier.... als ik je voorgaande berichten lees, denk ik dat er in de help blog misschien een update gemaakt kan worden voor politie en cellen dan kan je dit soort problemathiek voorkomen ook al heb je de ervaring van 90 miljoen je kan nou niet alles weten.


    maar dat is aan @Woukaa geloof ik voor de updates daarvan

  • Er zit een verschil tussen iets niet weten en een nieuw idee opperen. Vandaar dat hierover gediscussïeerd kan worden op dit discussieforum zoals MPR bijvoorbeeld doet.


    Het laten zien waar jij gebouwen hebt staan of het idee van het updaten van de blogs mag je in een ander topic doen, dat voegt hier niks toe.