Doorvoeren Wijzigingen OpenStreetMaps

  • Ik heb gemerkt dat mijn voertuigen soms een vreemde route nemen die in werkelijkheid niet kan.
    Ik heb me daarna aangemeld bij openstreetmaps en wijzigingen in gedaan zodat het klopt met de werkelijkheid, dit heb ik al een aantal weken geleden gedaan.
    Deze wijzigingen zijn ondertussen ook te zien op de site van osm en op het meldkamerspel zelf.
    Maar mijn voertuigen nemen nog steeds de oude routes, die nu dus niet eens meer op de kaart staan.
    Duurt dit misschien wat langer voordat het spel dit doorheeft, of hoe werkt dit?

  • Die routes worden geïmporteerd van Open Streetmaps, dus ik denk dat er dan inderdaad daar iets niet helemaal goed gaat.
    Bij mij duurde het ook lang voordat wijzigingen werden doorgevoerd.
    Mijn laatste wijziging heeft er een week over gedaan


    Data

  • Sommige van die fouten zijn super handig :D
    In mijn regio heb ik enkele kazernes dicht bij een rivier.
    In realiteit gaan ze nooit naar de overkant. In het spel heb ik soms wel een melding aan de andere oever.
    Nu nemen ze het voetgangersveer :D
    Super handig voor je aanrijtijden :p

  • Komt omdat de wijzigingen in openstreetmap niet direct in het spel verwerkt worden. Staat los van elkaar!


    Zo kan je wijziging dus wel zichtbaar gewijzigd zijn, maar de berekening over de 'nieuwe weg' kan wel paar weken achter lopen ;-)