[FM-008] Verwijderen Volgende Inzet

  • Voertuigen kan je een vervolgincident meegeven.
    Als je dit wilt intrekken dien je het voertuig retour post te sturen en vervolgens weer terug sturen naar het huidige incident.


    Het zou mogelijk moeten zijn om het vervolgincident bij het voertuig te verwijderen.


    Tevens zou het makkelijk zijn dat je bij een incident kan zien dat er voertuigen onderweg zijn maar die nu nog op een ander incident bezig zijn. (Onderweg zodra beschikbaar)

  • Timo22 gooide het balletje op waar ik het wel mee eens ben. Kan er een cancel knop gemaakt worden dat als ik een voertuig dooralarmeer naar het volgende incident, dat ik dat kan cancellen en naar een andere incident kan dooralarmeren? Nu moet je eerst het voertuig terugroepen en gaat hij ook van de huidige incident weg.

  • als we dan toch bezig zijn kunnen we dan geen knop voor de ambulance maken als je hem naar het verkeerde ziekenhuis stuurt je later dit nog kan wijzigen

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • als we dan toch bezig zijn kunnen we dan geen knop voor de ambulance maken als je hem naar het verkeerde ziekenhuis stuurt je later dit nog kan wijzigen

    daar zie ik het nut ook niet van dat is gewoon goed kijken voor je de ambulance naar het ziekenhuis stuurt als dan verkeerd klikt is het je eigen fout zou ik zeggen...