Probleem Alarm- en Uitrukregels

  • beste heren en dames


    ik weet niet of meerdere spelers hier last van hebben


    ik heb nu sinds 2 maanden ongeveer dat als ik mijn meldingen aanklik mijn uitruk regels regelmatig grijs zijn en dan
    niks kan selecteren en mijn voertuigen verspringen dan heel erg en kunnen ook niet aangevinkt worden
    ik heb hier div malen per avond dat ik speel last van het verschilt van 3 a4 x per avond tot 9 x in een uur
    ik heb met de nl versie al met mks besproken en div dingen uitgesloten zoals de internet snelheid/systeem en browser
    ook al dingen uitgezet zodat er zo min mogelijk meedraaid op de kaart enz


    ik was benieuwd of hier meerdere leden last van hebben of dat ik de enigste was


    m.v.g c wansleeben

  • nou ik bedoelde wat anders....maar als je geen voertuigen kan selecteren dan zou theoretisch geen voertuigen direct beschikbaar zijn in de km range waar jij op werkt, zet deze eens wat hoger dan 5km.


    gezien de postcode range van de melding en de dichtstbijzijnde realistische brw post op nog 550 meter is, kan ik al zien dat je daar nog geen post heb. Als je de km range vergroot dan pak je een breder bestand aan voertuigen. En je post op Pijnacker ligt op ruim 10km van de melding vandaan. Ik zie op de tab alles ook geen andere brw voertuigen staan dan medisch en politie echter alles zichtbaar onder de 5km.


    En ik denk dat dit iedereen wel eens overkomt.


  • mijn melding range staat op 400 km en het maakt ook niet uit wat voor melding ik heb of ik alle voertuigen heb of niet
    ik heb div screens gemaakt met div meldingen en voldoende voertuigen de uitruk regels zijn dan grijs en de voertuigen verspringen heel erg
    mijn partner heeft er ook last van en ik ook en in ons team ook somige leden die grijze vlakken krijgen maar daar zijn geen screens van
    best een rare klacht die ik heb maar komt dagelijks voor