Nog feedback over de melding met OVD-P, een inbraak is geen melding waar je een OVD-P snel tegen komt. Dit gaat meer naar grotere langdurige incidenten of multidisciplinaire incidenten waar meer coördinatie nodig is.

24-01-2017 Politie Hoofdbureau
-
-
Nog feedback over de melding met OVD-P, een inbraak is geen melding waar je een OVD-P snel tegen komt. Dit gaat meer naar grotere langdurige incidenten of multidisciplinaire incidenten waar meer coördinatie nodig is.
Bij de melding "Inbraak woning" zou de kans dat een OvD-P benodigd kan zijn gezet worden naar bijvoorbeeld 20 á 30 procent bijvoorbeeld.
Er komen daarnaast eind van de week meer meldingen in het spel waarvoor OvD-P nodig is.
-
Hopelijk ook meldingen met grotere verdiensten want het is momenteel wel heel magertjes wat je voor een melding krijgt ten opzichte van de aanschaf plus de opleiding.
-
Hopelijk ook meldingen met grotere verdiensten want het is momenteel wel heel magertjes wat je voor een melding krijgt ten opzichte van de aanschaf plus de opleiding.
Het testen van brandalarm op een school met één brwman 1.380 credits.... Druglab aangetroffen 1Ts, 1Ags, 1OvD, 1OvD-P, 4NH 1.072 credits... Inbraak Woning 4NH, 1OvD-P vervoer arrestant 1.112 credits wellicht kloppen de verhoudingen dan niet helemaal...Maar dat is mijn bescheiden mening...
-
15 minuten 1000 credits. ja.. dan gaan we dat voor jou omlaag halen
-
15 minuten 1000 credits. ja.. dan gaan we dat voor jou omlaag halen
Als je mij bedoeld? zou ik dat zeker niet doen...
-
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik bij de melding steekincident geen aanvraag spraakcontact kan beantwoorden als spraakaanvraagadmin. Bij andere meldingen lukt dit wel gewoon. Misschien een foutje in de nieuwe meldingen??
-
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik bij de melding steekincident geen aanvraag spraakcontact kan beantwoorden als spraakaanvraagadmin. Bij andere meldingen lukt dit wel gewoon. Misschien een foutje in de nieuwe meldingen??
misschien kan dat gewoon niet bij politie maar wel bij de ambu
-
Ik heb het probleem als ik een OvD-P stuur naar de melding: "Drugslab aangetroffen" van een teamlid. Stel dat degiene die de melding vrij in team heeft gegeven offline gaat kun je altijd de spraak aanvraag beantwoorden waardoor je desbetreffende poltitiewagen terug naar poltiebureau kan sturen en de melding kan afronden. Nu kan dat niet altijd en kan ik geen cellen selecteren.
-
Ik heb het probleem als ik een OvD-P stuur naar de melding: "Drugslab aangetroffen" van een teamlid. Stel dat degiene die de melding vrij in team heeft gegeven offline gaat kun je altijd de spraak aanvraag beantwoorden waardoor je desbetreffende poltitiewagen terug naar poltiebureau kan sturen en de melding kan afronden. Nu kan dat niet altijd en kan ik geen cellen selecteren.
Ik ervaar inderdaad hetzelfde probleem.....
-
Vreemd...
Maar het probleem is dus bij alle nieuwe OvD-P meldingen (oude politiemeldingen niet) die vrij zijn gegeven in het team, of ook die je zelf af handelt zonder teamleden?
En doet de eerste melding van de OvD-P van maandag (inbraak woning) het wel gewoon?Data
-
@Data Alleen als de melding in het team vrij is gegeven en diegene die hem vrij heeft gegeven offline gaat en dan kun je niet de arrestanten vervoeren naar een poltiebureau.
Dus hij doet het wel goed als je een melding niet in team vrij geeft. En als iemand een melding heeft vrijgegeven in het team wel online blijft lost die zelf de melding op door zelf de spraakaanvraag te beantwoorden.
-
@Data Alleen als de melding in het team vrij is gegeven en diegene die hem vrij heeft gegeven offline gaat en dan kun je niet de arrestanten vervoeren naar een poltiebureau.
Dus hij doet het wel goed als je een melding niet in team vrij geeft. En als iemand een melding heeft vrijgegeven in het team wel online blijft lost die zelf de melding op door zelf de spraakaanvraag te beantwoorden.
@Data dat klopt zoals @juriaanvv omschrijft... Neem aan dat het dan voor iedereen geldt...
-
Heb het zelf net ook mogen ervaren...
Zelfs als Team-Admin kon ik een spraakaanvraag van een teamlid niet beantwoorden (Melding Drugslab)...In het weekend gaat Sebastian er niet naar kijken, maar heb wel screenshots gemaakt zodat het morgen (maandag) bij Sebastian gemeld kan worden.
Data
-
Reactie van Sebastian: "Richtig. Bei Polizeifahrzeugen geht das nicht"
Spraakaanvragen van politie voertuigen kunnen dus überhaupt niet door Admins worden beantwoord
Data
-
Kan dat misschien worden veranderd zodat het wel kan
-
-
Ik heb het opgelost door bij meldingen van een teamlid bij de OvD-P ook noodhulp wagens mee te sturen. Deze nemen dan de arrestanten mee.
-
Ik heb het opgelost door bij meldingen van een teamlid bij de OvD-P ook noodhulp wagens mee te sturen. Deze nemen dan de arrestanten mee.
dat klopt maar als jij een noodhulp stuurt naar een melding van een teamlid en dan vervolgens offline gaat kan een admin of spraakaanvraagadmin hem niet beantwoorden @bramweer
-
dat klopt maar als jij een noodhulp stuurt naar een melding van een teamlid en dan vervolgens offline gaat kan een admin of spraakaanvraagadmin hem niet beantwoorden @bramweer
Klopt alleen ik doe dit om mijn OvD-P niet bezet te laten houden door een ander teamlid zodat ik dmv de arrestanten hem weer vrij krijg