Voertuigverzameling MPR

• Na veel voorbeelden te hebben gezien ben ik ook begonnen met het tekenen van een aantal voertuigen. De Eerste zijn nu af.

N.B. Mocht je deze voertuigen willen gebruiken in een openbare afbeeldingsverzameling, stuur dan even een PB.

Ambulance
    MMT Volvo XC90:

Ambulance Mercedes E-klasse Model RAVU

Ambulance Volvo XC90 (idee komt hier vandaan:https://www.ambulanceblog.nl/nilsson-volvo-…voor-ambulance/)

en een variant als zorgambulance met gele secundaire striping.

Politie
    Vooruitlopend op de uitkomsten van de aanbestedingen en de uitrol van de nieuwe voertuigen heb ik vast een Mercedes B-klasse getekend, hieronder het resultaat:

Dit is wat ik tot nu toe heb, feedback en andere verbeterpunten hoor ik graag!

Verzoekjes zijn natuurlijk welkom, al kan het even duren voordat ik reageer.

MPR

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

Bèta-Tester LSS-Manager voor Meldkamerspel

Bewerkt 9 tijdstippen, duren MPR (19 september 2017 om 13:11).

• Leuk dat iedereen zo bezig is met tekeningen maken zowel een paar alleen in 2D als een paar in 3D.

En ik heb er echt al een paar tussen gezien die ik erg gaaf geworden vind. En deze eerste Volvo ambulances en 1 Mercedes-Benz ambulance zijn erg mooi!

• mooie voertuigen

Ff een vraagje.
    Welk programma gebruik jij om ze te maken en hoe precies?

Thanks man! ik beantwoord je vraag met een bericht dat ik eerder naar Stekke heb gestuurd:

Ik maak mijn afbeeldingen met paint.NET http://www.getpaint.net
    In Paint.Net kun je werken met Lagen of Layers. dit wordt op deze paginsa uitgelegd: http://www.getpaint.net/doc/latest/WorkingWithLayers.html
    als je op de achterste laag(achtergrond) een foto van een hv-voertuig plaatst kun je op een laag erboven gaan tekenen. aan het eind kun je dan de achterste laag verwijderen en blijft jouw getekende afbeelding over.
    dat zie je eigenlijk ook op dat duitse forum gebeuren: https://forum.lstsim.de/thread/3486-an…-photoshop-cs3/
    hij zet de foto van de mercedes ambulance op de achtergrond en tekent dan op de laag daarboven de lijnen na.
    ik hoop dat dit je vraag beantwoord.
    MPR

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

• ahh bedankt.
    Dan kan ik nu ook voertuigen gaan maken.
    Je haalt die afbeelding zeker gewoon van internet?

• Voor onze zuiderburen:

XC90 MUG:

Nieuwe Versie met battenburg:

Volvo XC90 Ambulance:

N.B. Mocht je deze voertuigen willen gebruiken in een openbare afbeeldingsverzameling, stuur dan even een PB.

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

Bewerkt 5 tijdstippen, duren MPR (6 mei 2017 om 22:18).

• Toevallig tijd/zin om een zij-aanzicht te maken van een Unimog? Foto als voorbeeld.

Sorry voor de late reactie! De unimog staat al een tijdje op mijn lijstje dus die wil ik nog wel doen. Gaat me alleen niet direct op korte termijn lukken helaas.
    Zou je misschien wel voor me willen kijken of je een goede 90 graden zijaanzicht foto kunt vinden?

MPR

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

• Even vooruitlopend op de uitkomsten van de aanbestedingen en de uitrol van de nieuwe voertuigen heb ik vast een Mercedes B-klasse getekend, hieronder het resultaat:

Zoals altijd, wil je het voertuig gebruiken in een openbare verzameling? Stuur dan even een PM.

Tips en tops hoor ik graag!

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

• kan je een reddingsbrigade voertuig maken voor mij en kan ik die dan ook appart in het spel zeten hoor graag of dit mogelijk is

Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbup: :thumbup: :!: :?:

1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

• kan je een reddingsbrigade voertuig maken voor mij en kan ik die dan ook appart in het spel zeten hoor graag of dit mogelijk is

Woukkaa heeft net een mooi voertuig voor de reddingsbrigade geupload. Edit: Check je inbox.

mocht je deze willen gebruiken dan moet je deze in een speciale (privé-!) voertuigverzameling zetten en deze toewijzen aan je kazerne/post

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

Bewerkt eens, duren MPR (10 oktober 2017 om 16:11).

• Voor de compleetheid maar even een collectie aan Politievoertuigen:

DA Politie - Mercedes B-Klasse

DB Politie - Mercedes Vito

DB Hondengeleider Politie - Mercedes Vito

SIV (Snel InterventieVoertuig) Politie - Audi A6 Avant

Zoals altijd, wil je het voertuig gebruiken in een openbare verzameling? Stuur dan even een PM via deze Link.

Tips en tops hoor ik graag!

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

Bewerkt 5 tijdstippen, duren MPR (31 juli 2018 om 13:46).

• Hoi MPR, maak jij ook voertuigen op aanvraag, ik ben op zoek naar de gele e-one, de gele dienstauto OSC AFO van defensie en het uitzend voertuig brandweer van het defensie helikoptercommando.
    Het zou supertop zijn als jij deze kan maken, ik ben nogal slecht hierin.

• Hoi MPR, maak jij ook voertuigen op aanvraag, ik ben op zoek naar de gele e-one, de gele dienstauto OSC AFO van defensie en het uitzend voertuig brandweer van het defensie helikoptercommando.
    Het zou supertop zijn als jij deze kan maken, ik ben nogal slecht hierin.

ik heb wel wat VBB liggen. Zal vanavond eens kijken

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com

• Dat word zeer gewaardeerd, de genoemde voertuigen zijn de enige die in de collectie ontbreken, ik ben benieuwd xd

Verzameling met Defensie/Luchtmachtbrandweer nu online.
    https://www.meldkamerspel.com/vehicle_graphics/949
    Afbeeldingen uit deze verzameling mogen niet in andere openbare afbeeldingsverzamelingen worden gebruikt!

Voor vragen en/of opmerkingen graag PB: https://www.meldkamerspel.com/messages/new?target=MPR

Mvg,

MPR

Team Meldkamerspel.com