kan iemand anders dat doen want ik weet het niet
Wat moet er precies geüpdatet worden dan?
kan iemand anders dat doen want ik weet het niet
Wat moet er precies geüpdatet worden dan?
Zwaailampen zal je er zelf in moeten tekenen.
Afhijsing gebeurd hier in Groningen en Drenthe met TS en HW
Hier in de VRR ook, meeste regio's denk ik.
Misschien een script welke een soort P2000 meldtekst maakt als je voertuigen alarmeert. Dus in plaats van "170631 is gealarmeerd." dat daar bijvoorbeeld "P1 Nacontrole Wilhelminakade Rotterdam 170631" komt de staan. Door de gegenereerde melding te pakken en de ingestelde prioriteit met welke je de eenheid alarmeert zou dat moeten kunnen toch?
is er een storing ofzo want hij werkt niet goed de melding hulp komt niet in beeld
Dacht dat het aan mij lag, heb er ook last van namelijk.
-De voertuigen op Vlaardingen betreffen twee aparte eenheden, namelijk de TS-HV 17-0331 en de HV 17-0371, zoals nu ook in het schema staat. Vlaardingen heeft nog beschikking over deze HV, wegens de BV 17-0311, aangezien de HV een kraan heeft om deze te water te laten. Voertuig wordt overigens ook nog gebruikt voor technische hulpverlening.
![]()
Hier even op terug komende. Paar weken geleden zijn op de posten waar ook een WO aanwezig is allemaal nieuwe brandweervaartuigen geleverd. Deze zullen met een platte bak en een haakarm kraanwagen vervoerd worden. Hierdoor is de 0311 evenals de 0371 op de schraplijst komen te staan. Wanneer dit precies gaat gebeuren is onbekend.
Weet iemand of het AMBU/BRW SIV voertuig nog wordt ingezet in Regio 17?
Volgens het brandweerforum is die nog actief op onderandere BRW post Maassluis.
Mocht die nog actief zijn dan wil ik een normale SIV neerzetten op BRW post Maassluis.
Dit voertuig (EHV/17-355) staat al een paar jaar niet meer op deze post. Volgens mij wordt deze helemaal niet meer gebruikt.
Ziet er netjes uit.
Dit niet iets?
IH-028 Goedgekeurd Kind bekneld in speeltoestel
Data
Klinkt goed.
Geen idee dan om de coins terug te storten als de groep verwijderd wordt?
Ik kan helaas geen goede foto's vinden op internet.
Toevallig tijd/zin om een zij-aanzicht te maken van een Unimog? Foto als voorbeeld.