[FO-002] Beperking grootte Afbeelding in Afbeeldingsverzameling

  • zou het niet een idee zijn om een beperking van de grootte van de afbeeldingsverzamelingen in te voeren
    ik ken inmiddels wat spelers die behoorlijke laadproblemen hebben, en wat blijkt ze gebruiken afbeeldingen van 1024x768
    Dit gaat ten koste van het team waar ze in zitten maar ik denk dat t de loudout van de server zodanig vertraagd dat iedereen last ondervind van de buffers.


    maargoed het is maar een idee 100x100 of iets in die range op een scherm groot zat, niet iedereen zal er blij mee zijn, maar de server zal wel weer soepeler gaan lopen

  • zou het niet een idee zijn om een beperking van de grootte van de afbeeldingsverzamelingen in te voeren
    ik ken inmiddels wat spelers die behoorlijke laadproblemen hebben, en wat blijkt ze gebruiken afbeeldingen van 1024x768
    Dit gaat ten koste van het team waar ze in zitten maar ik denk dat t de loudout van de server zodanig vertraagd dat iedereen last ondervind van de buffers.


    maargoed het is maar een idee 100x100 of iets in die range op een scherm groot zat, niet iedereen zal er blij mee zijn, maar de server zal wel weer soepeler gaan lopen

    Wat bedoel je met de afbeelding verzamelingen? De plaatjes van de voertuigen of de posten?


    Op de To-Do Lijst:

    Citaat van To-Do Lijst Meldkamerspel

    Automatisch aanpassen van de afmetingen van postafbeeldingen naar de juiste grootte, inclusief optie om dit uit te schakelen

    Deze 'optie' voor voertuigen staat er echter (nog) niet op... ( Woukaa :D )


    Wat dan wel moet worden ingesteld, mocht de optie erin komen, is dat het spel afbeeldingen die kleiner zijn dan het Max. ingestelde formaat niet groter worden gemaakt.
    Als je een plaatje van 30x30 resized naar 100x100 (voorbeeld) ziet het er nogal wazig uit... ;)


    Groet, Data