Maximum aantal Politiehelikopter Standplaatsen

  • Hoihoi,


    Ik ondervind een probleem bij het aanmaken van een nieuwe politiehelikopter standplaats. Ik heb er inmiddels 5 (2 in NL en 3 in ES), maar als ik de zesde wil bouwen krijg ik in het rood de melding 'je kan momenteel maar maximaal 4 posten bouwen'.


    Zolang ik hier genoeg credits dan wel coins voor heb, lijkt me dit een bug.


    groetjes


    Claire

  • Een bug zou ik het niet willen noemen, het is namelijk gewoon zo ingesteld dat er maximaal 4 heliplaatsen per speler gebouwd kunnen worden.
    Het is net zoals de onlangs ingevoerde UGS; daar kun je er ook maximaal 1 van bouwen tegelijkertijd...
    Wat ik overigens dan wel weer apart vind is dat je er 5 hebt gebouwd en vervolgens een melding krijgt dat je er max. 4 kan bouwen...


    Maar goed, iets voor @Woukaa en @Timo641???


    Groet, Data

  • Een bug zou ik het niet willen noemen, het is namelijk gewoon zo ingesteld dat er maximaal 4 heliplaatsen per speler gebouwd kunnen worden.Het is net zoals de onlangs ingevoerde UGS; daar kun je er ook maximaal 1 van bouwen tegelijkertijd...
    Wat ik overigens dan wel weer apart vind is dat je er 5 hebt gebouwd en vervolgens een melding krijgt dat je er max. 4 kan bouwen...


    Maar goed, iets voor @Woukaa en @Timo641???


    Groet, Data

    Zou het kunnen dat het te maken heeft met het aantal verdiende credits want ik heb 7 Zulu plaatsen gebouwd en 6 MMT standplaatsen.. Dan nog de vraag wanneer de de Zulu standplaatsen uitgebreid kunnen worden aangezien ze officieel allemaal vanaf SPL (Schiphol) vertrekken.


    :rolleyes: