[VP-007] Technische Recherche (DB-TR)

  • Het lijkt me leuk als er een nieuw politievoertuig komt, want nu zijn er alleen maar de DA Noodhulp en de DB Noodhulp, dus waarom niet een technische recherche voor bijv. inbraken

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Het lijkt me leuk als er een nieuw politievoertuig komt, want nu zijn er alleen maar de DA Noodhulp en de DB Noodhulp, dus waarom niet een technische recherche voor bijv. inbraken

    TR is iets wat zich na afhandeling van het incident afspeelt. Op dit moment staat o.a. de ME in de wachtrij ;). Des ondanks zal je het ''officiële'' antwoord vanuit Meldkamerspel.com afmoeten wachten van @Timo641 of @Woukaa m.b.t. toevoeging van dit voertuig c.q. team.

  • TR is iets wat zich na afhandeling van het incident afspeelt. Op dit moment staat o.a. de ME in de wachtrij ;). Des ondanks zal je het ''officiële'' antwoord vanuit Meldkamerspel.com afmoeten wachten van @Timo641 of @Woukaa m.b.t. toevoeging van dit voertuig c.q. team.

    Zag het op Facebook van die ME, maar het is afwachten :)
    Bedankt voor je reactie :)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Met @Woukaa heb ik de Technische Recherche besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het wel een goed idee en een goede toevoeging is, maar nog niet voor dit moment. Dit is duidelijk een functie voor een veel later tijdstip als vele andere voertuigen al zijn ingevoerd.


    Dus eventueel kan @Data nu in actie komen voor de To-Do-lijst :D

  • Met @Woukaa heb ik de Technische Recherche besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het wel een goed idee en een goede toevoeging is, maar nog niet voor dit moment. Dit is duidelijk een functie voor een veel later tijdstip als vele andere voertuigen al zijn ingevoerd.


    Dus eventueel kan @Data nu in actie komen voor de To-Do-lijst :D

    Hij staat op de 'To-Do Lijst', met een vermelding dat deze pas zal worden ingevoerd als alle basisvoertuigen al in het spel zitten...


    Groet, Data

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VP-007] Technische Recherche” naar “[VP-007] Technische Recherche (DB-TR)”.