Voetbalinzetten - Stem nu

  • Welke is je favoriete inzet? 34

    1. Brand in stadion (19) 56%
    2. Paniek op de tribune (3) 9%
    3. Supporters met vuurwerk op tribune (10) 29%
    4. Voetballer uitgegleden in douche (2) 6%

    Beste spelers,


    We zijn absoluut overweldigd door de vele, vele geweldige inzetideeën die jullie hebben voorgesteld; je zou er bijna een heel spel van kunnen maken. Dit maakte de voorlopige selectie des te moeilijker voor ons, maar we willen jullie graag vier van de voorgestelde inzetten voor de stemming presenteren.


    De inzet die de meeste stemmen krijgt, wordt samen met de bestaande voetbalinzetten aan het begin van het voetbalevenement volgende week toegevoegd. Bovendien ontvangt de speler die de inzet heeft voorgesteld de hoofdprijs van 500 coins!


    Er zijn aparte stemmingen in het forum, op Facebook en op Instagram, dus het is mogelijk dat meerdere inzetten worden geselecteerd en dat er meerdere hoofdprijzen worden uitgereikt.

    Jullie hebben echt geweldige suggesties gedaan en het zou jammer zijn als jullie de andere drie inzetten die ter stemming staan niet ook zouden kunnen krijgen. Daarom zullen we een week later ook de andere drie inzetten vrijgeven en zullen er prijzen zijn voor de spelers die deze inzetten hebben voorgesteld:


    • 2e prijs: 300 coins
    • 3e prijs: 200 coins
    • 4e prijs: 100 coins


    Houd er rekening mee dat elke speler slechts één prijs kan ontvangen, en dit is altijd de hoogste prijs die hij in een stemming heeft behaald. Als een inzet bijvoorbeeld op Facebook op de 1e plaats wordt gekozen, in het forum op de 3e plaats en op Instagram op de 4e plaats, ontvangt de speler de 500 coins voor de 1e plaats.


    Maar nu zijn jullie vast al benieuwd welke inzetten we hebben geselecteerd:



    Brand in stadion


    • POI: Stadion
    • Voorwaarden:
      • 12 Brandweerposten
      • 10 Ambulancestandplaatsen
      • 8 Politiebureaus
      • 1 Grootschalige Geneeskundige Bijstand Uitbreiding
    • Vereisten
      • 15 tankautospuiten
      • 2 redvoertuigen
      • 4 DA-OVD
      • 1 DA-HOD
      • 4 SL
      • 2 AB
      • 12 noodhulpeenheden
      • 1 GGB
    • 10 - 40 patiënten voor interne geneeskunde, transport waarschijnlijkheid 50'%, MMT-Arts benodigd waarschijnlijkheid 50%.
    • Voorgesteld door JR04





    Paniek op de tribune

    • POI: Stadion
    • Voorwaarden:
      • 5 Politiebureaus
      • 1 Hoofdbureau
      • 1 Mobiele eenheid
      • 1 Bereden Brigade
    • Vereisten:
      • 5 noodhulpeenheden
      • 4 Vrachtwagen – Bereden Brigade
      • 1 DA-AV
    • Voorgesteld door Stephanvo




    Supporters met vuurwerk op tribune


    • POI: Stadion
    • Voorwaarden:
      • 5 Politiebureaus
      • 1 Hoofdbureau
      • 1 Aanhoudingseenheid
    • Vereisten:
      • 3 noodhulpeenheden
      • 1 OvDP
      • 2 ME Flex
      • 1 DA-AV
      • 1 AE
    • 3-5 gevangenen
    • Voorgesteld door LordustOfficial




    Voetballer uitgegleden in douche


    • POI: Stadion
    • Voorwaarden:
      • 1 Ambulancestandplaats
    • 1 patiënt
    • Voorgesteld door windowsill



    Je kunt stemmen tot dinsdag 11 juni om 12 uur. We zijn zeer benieuwd naar het resultaat!


    Jullie Meldkamerspel.com Team

  • Beste spelers,


    De stemming is voorbij en jullie hebben besloten! Hier zijn de resultaten van de voetbalinzetstemming:



    Forum:


    - Brand in stadion (19) 56%

    - Supporters met vuurwerk op tribune (10) 29%

    - Paniek op de tribune (3) 9%

    - Voetballer uitgegleden in douche (2) 6%



    Facebook:


    - Brand in stadion (25) 58%

    - Supporters met vuurwerk op tribune (10) 23%

    - Paniek op de tribune (5) 12%

    - Voetballer uitgegleden in douche (3) 7%



    Instagram


    - Brand in stadion (7) 50%

    - Supporters met vuurwerk op tribune (3) 21%

    - Voetballer uitgegleden in douche (3) 21%

    - Paniek op de tribune (1) 7%



    Hiermee komt de inzet "Brand in stadion" in het spel met het begin van het voetbal-evenement, omdat het alle stemmingen heeft gewonnen. De andere drie inzetten komen een week later.


    Bedankt aan iedereen die ons inzetten heeft voorgesteld. Voor degenen wiens inzetten ter stemming stonden, is er een Coin prijs.


    1e prijs: 500 coins


    JR04 voor Brand in stadion


    2e prijs: 300 coins


    LordustOfficial voor Supporters met vuurwerk op tribune

    windowsill voor Voetballer uitgegleden in douche


    3e prijs: 200 coins


    Stephanvo voor Paniek op de tribune



    Gefeliciteerd aan de winnaars en veel plezier met de Coins!


    Jullie Meldkamerspel.com Team

  • Ligt het aan mij of is die nieuwe melding echt overkill kwa mmt. heb de hele dag al gezeik met die eenheden doordat er zoveel nodig zijn om die melding af te kunnen ronden.

    Het ligt aan jou, want jij hebt niet genoeg MMT :-)

    Nee, je hebt gelijk. De ontwikkelaar heeft duidelijk niet onze richtlijnen gevolgd qua samenstellen van de missies. Helaas is daar op dit moment niets aan te veranderen. Maar, het is een punt op de agenda voor het Gameteam.

  • Het ligt aan jou, want jij hebt niet genoeg MMT :-)

    Nee, je hebt gelijk. De ontwikkelaar heeft duidelijk niet onze richtlijnen gevolgd qua samenstellen van de missies. Helaas is daar op dit moment niets aan te veranderen. Maar, het is een punt op de agenda voor het Gameteam.

    Sorry hoor, maar volgens mij zijn er maar 4 active lifeliners in nederland.

    Je hebt nu inzetten waar er 20 nodig zijn.
    En 40 ambulances met 10 posten. Of uberhaupt het aantal mmt met dit aantal ambu's. Met alle vws posten in NL kom je hier ook veel te laag uit.
    Het denk niveau is weer laag geweest volgens mij. Dacht dat jullie alles aan de hand van formules deden berekenen voor posten dat ik hier ooit gelezen heb. Dus mogelijk je formule ff nakijken.
    En waar is de NTH. Overal waar ggb nodig was, is ook nht nodig. behalve bij deze melding.



    overigens sorry als mensen dit zeuren vinden, maar deze melding haalt voor mij echt het speel plezier omlaag.
    Vind een voetbal inzet tussendoor wel leuk voor het thema, dus uitzetten doe ik liever ook niet.
    Maar aan de andere kant, kijk ik al weer uit naar het einde van het event.

  • Ik snap de frustratie. Ik had de melding ook liever op een andere samenstelling gezien.
    De mmt vraag is extreem hoog. Maar die heb ik in meerdere voorstellen van spelers gezien.
    De ontwikkelaar heeft deze meldingen gemaakt op basis van de wensen van spelers.
    Ik heb gevraagd of wij ze vooraf mochten aanpassen maar hier is geen response op gekomen.

    Ik kan een poging wagen of ik ze tijdens het event nog kan laten aanpassen zodat ze iets speelbaarder zijn, maar het zal afwachten blijven.

  • Ik snap je frustratie wel, maar bedenk ook dat wij dagelijks veel meer meldingen hebben dan in real life. Wanneer je puur realistisch bouwt is het onmogelijk al je meldingen te doen. Je kan alleen kiezen om je generator zo langzaam mogelijk te zetten.

    De formules die het Gameteam hanteert hoeven niet nagekeken te worden. Zoals al eerder aangegeven is het de ontwikkelaar die deze meldingen gegenereerd heeft.