23-02-2024 GameTeam

  • Hallo Allemaal,

    Na zorgvuldig overwegen en met een zwaar hart, schrijf ik jullie om mijn besluit bekend te maken om te stoppen als admin van het gameteam.

    Dit besluit komt niet uit de lucht vallen, maar is het resultaat van veel nadenken over waar ik mijn tijd en energie het beste kan investeren.


    Gedurende mijn tijd (ook al was het kort) als admin heb ik met veel passie en toewijding gewerkt om een positieve bijdrage te leveren aan onze gemeenschap.

    Echter, ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu tijd is om plaats te maken voor mensen die meer tijd hebben om actief te zijn binnen het GameTeam.


    Dit betekent niet dat ik afscheid neem van het spel zelf. Integendeel, ik plan om me meer te focussen op het spelen en genieten van Meldkamerspel.com, maar dan vanuit een iets andere rol. Ik kijk ernaar uit om te zien hoe het spel zich verder ontwikkelt en hoe het team nieuwe hoogtes zal bereiken.


    Voordat ik afsluit, wil ik speciaal Piet bedanken voor zijn onwrikbare steun en vertrouwen in mij. Piet, jouw hulp en leiding waren onmisbaar, en ik ben je diep dankbaar voor alles wat je hebt gedaan. Bedankt voor de geweldige samenwerking, de leerzame momenten, en vooral voor de mooie herinneringen.


    Ik ben ervan overtuigd dat het GameTeam met de juiste mensen een stralende toekomst tegemoet gaat. Hoewel ik een stap terug doe, blijf ik een toegewijde speler en supporter van dit geweldige spel. Ik hoop dat we in contact blijven en elkaar blijven ondersteunen in onze gemeenschappelijke passie voor Meldkamerspel.com.


    Met warme groeten en de beste wensen,

    Michel19761hlm

  • Laat ik het zo zeggen ik heb het in ieder geval nog geprobeerd in tegenstelling tot sommige onder ons. Schreeuwen langs de zijlijn is altijd makkelijk. :D

    Volgens mij heb jij ergens geantwoord.... "ik kom er morgen op terug".

    Als je dat elke ochtend denkt dan komt er nooit een antwoord.


    Zo zijn er nog wel meer topics waar je naar mijn ogen antwoord op had moeten geven en nooit gedaan heb.


    Dus langs de zijlijn? nee zeker niet, want als het moet dan antwoord ik omdat het GT team (buiten Piet) het niet doet...