aanpassen Grote inzetten

  • Hi GT,


    Kunnen jullie eens kijken naar de eigen inzet en de grote team inzetten?

    Op dit moment is de Natuurbrand met 70k natuurlijk helemaal fijn. zowel qua grootte als qua opbrengst.

    Maar door de komst van de hogere opbrengsten van normale inzetten blijven de andere te kopen inzetten ver achter.

    Brand bij afvalverwerker (17500 credits) Hierbij kan je bijvoorbeeld Schuim toevoegen, en de gem credits omhoog gooien.

    Brand in opslagloods met gevaarlijke stoffen (22090 credits) Hierbij kan je bijvoorbeeld Schuim toevoegen, en de gem credits omhoog gooien.

    Vliegtuig neergestort (13620 credits) aantal patienten omhoog, en het aantal voertuigen omhoog omdat het een gekochte inzet is, is die nu erg mager qua voertuigen. ook hier kan schuim aan toegevoegd worden.

    Kettingbotsing (10330 credits): Maak hier een botsing van van 50 voertuigen oid. Waardoor het aantal voertuigen en aantal patienten flink omhoog kunnen.


    Brand in kantoorpand. Tja.... Die kan ook beter.


    Daarnaast is de opbrengst van een eigen inzet ivm bijvoorbeeld de natuurbrand niet in verhouding. Mijn voorstel is dan om deze ook flink te verhogen naar een gemiddelde wat minimaal gelijk is aan de NB.


    Groetjes<3

  • Terechte opmerking Piet.

    Maar aan de andere kant, als ik er Coins tegen aan gooi, dan wil ik er wel wat voor terug.

    Natuurlijk krijg je er een melding voor terug. Maar als ik gewoon ze laat genereren, dan heb ik een betere uitbetaling.