• De Handcrew wordt nog steeds aangegeven in aantal personen, maar niet zichtbaar is hoeveel personen je geselecteerd hebt.
    Ook kan de Handcrew in meerdere voertuigen gekoppeld worden. Zelf heb ik dat gedaan met de TS-NB (4/5 of 8/9) en van die TS-NB een Eigen Voertuig gemaakt en alleen inzetbaar als eigen voertuig. Kom ik DA-HC tekort in mijn A&U, dan kan ik een EV TS-NB selecteren.

    Er zijn diverse mogelijkheden om in de A&U meerdere soorten voertuigen te selecteren, zoals Signalisatie Voertuig (DA-RWS, DA-SIG of DM-RWS).

    Een uitbreiding als DB-HC of Eigen Voertuigtype TS-NB(-HC) zou welkom zijn in de A&U, waarbij het aantal geselecteerde HC's dan ook geteld wordt én ingesteld kan worden;
    Handcrew (DB-HC, TS-NB-HC) aantal Handcrews xx

  • Ik heb je idee voorgelegd. Op dit moment is deze case nog niet voor alle spelers. Daarom is er besloten om het voorlopig niet standaard in het spel op te nemen. De beste en makkelijkste oplossing is inderdaad om het zelf aan te passen via eigen voertuigtypes

  • Ik heb je idee voorgelegd. Op dit moment is deze case nog niet voor alle spelers. Daarom is er besloten om het voorlopig niet standaard in het spel op te nemen. De beste en makkelijkste oplossing is inderdaad om het zelf aan te passen via eigen voertuigtypes

    Dat ben ik niet met je eens.
    Ja, het klopt dat het nog niet voor alle spelers speelt, maar door dit aan te passen vergroot het de de mogelijkheden wel voor alle spelers. Veel spelers hebben er waarschijnlijk nog niet eens over nagedacht dat je de Handcrew ook in een TS kan zetten. Sterker nog, steeds meer DA's van mij krijgen ook handcrew.

    Persoonlijk heb ik wel wat moeite met "Op dit moment is deze case nog niet voor alle spelers".
    Spelers die veel spelen, komen zaken het eerste tegen. Daar komen vaak ook de ideeën vandaan, maar we gaan dit pas toepassen zodra die spelers het zelf niet meer nodig hebben? Zal niet de insteek zijn, maar is wel hoe het wordt uitgevoerd.
    Desnoods maken ze er een premium functie van.

    Een andere oplossing is om al het niet gekoppelde personeel óók op te leiden voor Handcrew. Dan zitten alle TSen, HW, AB, etc vol met Handcrew en heb je dus niet eens meer een DB-Handcrew nodig ;-)
    Wel zullen er dan meer scholen nodig zijn......