Ik zie voertuigen wel eens de pont of een route pakken, terwijl dat in de praktijk helemaal niet kan en of mogelijk is. Soms zijn bruggen en of wegen langdurig afgesloten. Is het mogelijk dat je een point of iets kan plaatsen, dat daardoor deze route geblokt worden voor de voertuigen, zodat ze een correcte (realistische) route kunnen nemen?
Route blokkade weg/brug/pont
-
-
Denk t niet. Dat zou via OSM geregeld moeten worden.
-
Denk t niet. Dat zou via OSM geregeld moeten worden.
Exact! Wijzigingen kun je bijwerken in OSM. Het is alleen jammer dat Meldkamerspel al letterlijk 5 jaar geen nieuwe versie van OSM heeft gekregen. Je wijzigingen hebben dus totaal geen nut.
-
Exact! Wijzigingen kun je bijwerken in OSM. Het is alleen jammer dat Meldkamerspel al letterlijk 5 jaar geen nieuwe versie van OSM heeft gekregen. Je wijzigingen hebben dus totaal geen nut.
Subtiele hint
-
Nee hoor, ik heb hier al eerder over geklaagd.
-
Nee hoor, ik heb hier al eerder over geklaagd.
Weet ik, maar alsnog
-
OSM is minstens 1 keer geupdate in de afgelopen 6 maanden - een edit van 6 maanden geleden van mij is nu te zien op MKS.
-
Hier worden twee dingen door elkaar gehaald. De OSM kaart zelf wordt met regelmaat geüpdatet. Het is de routeberekening die ernstig achter loopt. Die staat los van OSM. Dit is al vaker aangekaart maar tot op heden doet XY hier vrij weinig mee.
-
OSM is minstens 1 keer geupdate in de afgelopen 6 maanden - een edit van 6 maanden geleden van mij is nu te zien op MKS.
Hier worden twee dingen door elkaar gehaald. De OSM kaart zelf wordt met regelmaat geüpdatet. Het is de routeberekening die ernstig achter loopt. Die staat los van OSM. Dit is al vaker aangekaart maar tot op heden doet XY hier vrij weinig mee.
Precies wat Karst zegt. OSM zelf wordt regelmatig bijgewerkt. De developer moet alleen de OSM versie in het spel updaten naar de huidige OSM versie, en dat kost geld. Blijkbaar is de speelervaring van de leden geen goed genoege reden om een update te faciliteren. -
Precies wat Karst zegt. OSM zelf wordt regelmatig bijgewerkt. De developer moet alleen de OSM versie in het spel updaten naar de huidige OSM versie, en dat kost geld. Blijkbaar is de speelervaring van de leden geen goed genoege reden om een update te faciliteren.Premium is net in prijs verdubbeld, dus binnenkort zal er wel voldoende budget voor zijn
-
oeps, sorry, je hebt gelijk! foutje!