Voertuigtekeningen nodig

  • Persoonlijk vind ik dat er ook weinig respect is naar een tekenaar. En dat motiveert ook weer niet.


    Wat ik al eens doe als ik iemand zijn voertuig verzameling gebruik stuur ik hem/haar een coins gift een beetje als dank u wel voor wat je doet. Er gaat vast ook veel tijd in het maken van de tekeningen kruipen als je het goed wil doen.

  • Persoonlijk vind ik dat er ook weinig respect is naar een tekenaar. En dat motiveert ook weer niet.


    Wat ik al eens doe als ik iemand zijn voertuig verzameling gebruik stuur ik hem/haar een coins gift een beetje als dank u wel voor wat je doet. Er gaat vast ook veel tijd in het maken van de tekeningen kruipen als je het goed wil doen.

    Helemaal mee eens, goed idee. Ik heb nu van bijna elke 2D verzameling de foto's gedownload en ik voer ze bij alle (brandweer) voertuigen handmatig in, maar ik mis er veel waardoor ik compleet de verkeerde foto's moet gebruiken (Ik speel ultra-realistisch, dat maakt het ook niet makkelijker voor mezelf :D). Heb nu rond de 3000 foto's voor bijna elke discipline en dienst.