Beste,
Ik zag in de lijst met meldingen dat er een melding brand in sporthal is, echter wordt deze gegenereerd bij de POI School en niet bij de POI Sporthal.
Beste,
Ik zag in de lijst met meldingen dat er een melding brand in sporthal is, echter wordt deze gegenereerd bij de POI School en niet bij de POI Sporthal.
Misschien een sporthal in een school? xD
Misschien een sporthal in een school? xD
Dat snap ik maar er is niet voor niets een POI Sporthal lijkt me.
Ik denk dat dit komt doordat de melding brand in sporthal ouder is dan het poi sporthal, welke er gekomen is om inzetten rond sportblessures te hebben. Vervolgens zullen ze er niet aan gedacht heben om brand in sporthal mogelijk te maken op het betreffende poi. Hopelijk als iemand van het gameteam dit leest vragen ze de ontwikkelaar de sporthal poi toe te voegen aan de meldingen.
Dit is inderdaad al een wat oudere melding.
Hierbij is toen gebruik gemaakt van de POI school omdat deze al in het spel zat en de meeste scholen ook een (kleine) sporthal hebben.
Later zijn meerdere meldingen toegevoegd met de nieuwe POI sporthal. Ik zal kijken of ik aan bovengenoemde meldingen de POI extra kan laten toevoegen.
Ik kreeg hem nog snel meegeduwd met een andere aanpassing. Dus we hebben geluk. het is snel aangepast.
Verder heb ik bij deze inzetten direct de credits even opnieuw berekent.
Ik kreeg hem nog snel meegeduwd met een andere aanpassing. Dus we hebben geluk. het is snel aangepast.
Verder heb ik bij deze inzetten direct de credits even opnieuw berekent.
Dank Pie voor voor de actie, zijn dit zaken die vermeld (kunnen) gaan worden in de nieuwsbrief?
Ik heb geen idee wat de ontwikkelaar wil gaan doen met de nieuwsbrief.
Dus ik kan er geen nuttig antwoord op geven.