[Dagboek] De ontwikkeling van Mastahx

  • Account aangemaakt op 28 Januari 2023

    Huidige Rang: Brandmeester


    Goedenavond,

    Vandaag heb ik besloten om een topic te starten, met zo vaak mogelijk updates betreft mijn progressie in het spel. Hiermee hoop ik niet alleen jullie te entertainen, maar voor mijzelf is het ook zeer prettig.

    En als jullie eventueel tips & tricks hebben dan zijn die uiteraard ook altijd welkom.

    Hoe speel ik het spel?

    Mijn doel is om zo ver mogelijk te komen doormiddel van realistisch te bouwen, hiermee bedoel ik het volgende:
    - Posten op Realistische Plekken
    - Voertuigen zo realistisch mogelijk plaatsen (*)

    En het belangrijkste zal zijn plezier hebben!


    * Dit is niet altijd mogelijk, neem als voorbeeld Politie e.d voertuigen zijn niet bekendt.




    29 Januari


    Vandaag heb ik een start gemaakt met de echte uitdagingen, ben gisteren enkel bezig geweest om alles op orde te maken.

    Idee uitdenken, wat scripts activeren en puur spel ontdekken.

    We zijn begonnen met 2 Posten:



    Uitgeest

    12-2001 DB

    12-2002 DV

    12-2003 DV

    12-2010 WOA

    12-2011 WOA

    12-2030 TS

    12-2031 TS

    12-2061 WT

    12-2060 MSA


    Heemskerk

    12-1066 SLH (standaard op HA 12-1082)

    12-1082 HA

    12-2101 DB met VEB12-W001

    12-2102 PM-NB

    12-2130 TS

    12-1538 TS

    12-2150 AL

    12-2160 WT

    12-2168 SL


    Meldkamer is gevestigd in Haarlem


    Groen = Voertuigen in bezit

    Rood = Voertuigen nog niet in bezit

  • Uitgeest heeft sinds begin dit jaar nog maar 1 TS in dienst, de tweede is reserve. Beide boten zijn uit dienst en de TW is naar Haarlem verplaatst...


    Iets met onderbezetting.


    SLH en HA van Heemskerk zijn uit dienst, vervanging is de WT en de SL

  • Ik heb ervaren dat brandbase lang niet altijd up to date is (net als heel veel van die websites trouwens).


    Het beste om te doen als je wilt weten wat waar staat ik alle kazernes in Nederland af gaan, echter is dat ook een k..klus.

    Als je letterlijk overal langs moet gaan (zoals ik het lees) moet je ook maar hopen dat er geen uitrukken zijn.
    En via P2000 zie je vast ook niet alles voorbijkomen.

    Het realistisch bouwen heeft soms aardig wat voeten in de aarde (maar is wel leuker vind ik)

  • Als je letterlijk overal langs moet gaan (zoals ik het lees) moet je ook maar hopen dat er geen uitrukken zijn.
    En via P2000 zie je vast ook niet alles voorbijkomen.

    Het realistisch bouwen heeft soms aardig wat voeten in de aarde (maar is wel leuker vind ik)

    Correct en tevens juist.


    Daarnaast: als jij bij kazerne 1000 bent (zoveel hebben we er ongeveer) dan is er vast alweer een aanpassing geweest op kazerne 1., dus echt realistisch zal het nooit worden.

  • Correct en tevens juist.


    Daarnaast: als jij bij kazerne 1000 bent (zoveel hebben we er ongeveer) dan is er vast alweer een aanpassing geweest op kazerne 1., dus echt realistisch zal het nooit worden.

    Correct! Maarja.. in ieder geval realistischer dan zomaar TS' en erin gooien ;p