[MKSF-015] Verbetering snelheid voertuigpagina

  • De snelheid van het laden van een voertuigpagina is erg traag. Dit probleem zal eigenlijk alleen voorkomen bij de grotere spelers, aangezien de oorzaak hiervan de lijst met vele meldingen is, die op die pagina geladen worden.

    Daarom zou ik graag willen dat de meldingenlijst op die pagina wordt gewijzigd in bijvoorbeeld een lijst met paginering of het later inladen van deze data.

    Hieronder in de afbeelding staat de huidige laadtijd voor een willekeurig voertuig. De andere voertuigen vertonen dezelfde laadtijd.

    pasted-from-clipboard.png

  • Is het ook een optie dat de volledige voertuiglijst bij het opstarten van het spel lokaal geladen wordt, zodat het spel de gegevens lokaal kan benaderen?
    Lijkt mij een behoorlijke ontlasting van de server, zeg ik als programmeer leek

  • Is het ook een optie dat de volledige voertuiglijst bij het opstarten van het spel lokaal geladen wordt, zodat het spel de gegevens lokaal kan benaderen?
    Lijkt mij een behoorlijke ontlasting van de server, zeg ik als programmeer leek

    Volgens mij kan je geen data die de browser nodig heeft voor het draaien van de game lokaal opslaan.

  • Jrh1997

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Verbetering snelheid voertuigpagina” naar “[MKSF-015] Verbetering snelheid voertuigpagina”.