[FMKS0010] Foutief POI

  • Die POI check bestaat niet.

    Het is niet mogelijk om POI te (laten) verwijderen. Alleen de plaatser kan dit doen.

    Indien je alleen realistische POI wilt gebruiken kan je het beste alleen eigen poi gebruiken aanvinken en ze zelf allemaal plaatsen. Er staan heel veel POI op niet realistische plaatsen

  • Heb je de luchthaven in ANtwerpen Deurne je Vliegtuigbrand uitgebouwd ?


    Indien ja ? Plaats daar de POI voor 'Terminal' en je krijgt deze POI niet meer.


    Ik had voor ik mijn eigen POI rond het vliegveld in Deurne had gezet hetzelfde probleem door eigen POI te plaatsen selecteert het systeem die eerst.

  • Ik merk ook dat er veel POI niet kloppen. Zeker in de plaatsen die je goed kent. Nu zat ik na te denken en ik weet technisch gezien niet of het haalbaar is maar ik ben ooit begonnen met het aanmaken van mijn eigen POI.
    Maar als je ondertussen ruim 200 kazernes hebt kan je een lange tijd uittrekken om te kijken waar bijvoorbeeld een café, restaurant, boerderij enz. staan. Zeker als je in een onbekend gebied bezig bent.


    Zou het een optie kunnen zijn dat er een soort "controle" komt op de POI? Ik zou het zelf niet erg vinden als ik elke dag dat ik speel bijvoorbeeld 25 POI moet controleren en dan akkoord kan geven. (Ik weet niet of dat via een soort popup zou kunnen waar je als je dat wilt als speler je voor kan opgeven)


    Misschien was dat er in het verleden dat weet ik niet, maar het zou wel wat vervelende situaties kunnen schelen.


    Ik denk als je daarbij kan aangeven in welk gebied je wil controleren (rond je woonplaats bv) het ook niet al te veel tijd hoeft te kosten...


    Misschien hoort dit niet in dit topic thuis, maar de vraag die gesteld werd leek mij een mooie gelegenheid om dit te benoemen.

  • Hey Ard ik snap je frustratie en het denken naar oplossingen voor dit maar ik denk wat jij voorstelt dan weer geen optie is voor de mensen die niet realistisch spelen die maken graag een POI dicht bij hun posten.

  • Om even een voorbeeld te geven: ik heb kazernes over heel Vlaanderen staan. Voor de volgende poi kom ik dan uit op:


    335 recyclageparken

    85 asielzoekerscentra

    4.200 bankkantoren

    189 industrieparken (14441 hectare)

    23.225 land- en tuinbouwbedrijven

    140.279 hectare bos

    1609 bouwmarkten (cijfer voor inBelgie dus ongeveer 800-1000 in vlaanderen)

    18120 residentiele bouwwerfen (dus zonder de industriele)


    en dan ben ik nog niet voorbij de b in de poi's

  • Volgens jouw eigen kortzinnige theorie kun je ook van het forum wegblijven om niet te moeten reageren op 'ambetantzakken' zoals mij.

    Dat zijn dus mijn goede voornemens voor 2022. Wegblijven op het Forum; ik ben het een beetje zat dat bijna alles negatief wordt bekeken en er vergeten wordt dat dit een spel is en de makers hun best doen om het voor iedereen speelbaar te maken en te houden. En er tevens hun boterham mee te verdienen.

  • Dat zijn dus mijn goede voornemens voor 2022. Wegblijven op het Forum; ik ben het een beetje zat dat bijna alles negatief wordt bekeken en er vergeten wordt dat dit een spel is en de makers hun best doen om het voor iedereen speelbaar te maken en te houden. En er tevens hun boterham mee te verdienen.

    Zoals zo vaak is het de toon die de muziek maakt. Ik vind dat je best kritisch mag kijken naar het spel en er vragen bij mag stellen. Maar het afvangen van vliegen is niet nodig...

  • het voor iedereen speelbaar te maken en te houden.

    Met de suggestie voor een optie om poi's te kunnen uitzetten reik ik net een manier aan voor speler die niet realistisch spelen om zo verder te doen. Jij doet geen suggesties voor realistische spelers anders dan dat ze maar een 50.000 poi's zelf moeten maken zonder te delen met andere spelers.

    Een systeem voor poi's is ook uitgevonden om het realistich te maken. Als je dit kapotmaakt door de poi's gewon overal neer te smijten kun je evengoed zeggen tegen de spelmakers dat er totaal geen systeem van poi's in het spel zitten.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Foutief POI” naar “[FMKS0010] Foutief POI”.