[FMKS0020] Gemeentenaam wordt weergeven als plaatsnaam bij incident

  • Ik heb dit oude topic gevonden waarin exact hetzelfde probleem wordt beschreven: In plaats van de juiste plaatsnaam wordt de gemeentenaam getoond bij inzetten. Ik heb dit tot nu toe vooral in de gemeenten Horst, Venlo en Peel en Maas gezien. Alle inzetten in de kerkdorpen in deze gemeentes worden weergeven als "straatnaam, gemeentenaam". Leunen en Oostrum, kerkdorpen van de gemeente Venray, worden wel correct weergegeven.


    In het oude topic wat ik vond werd gesuggereerd dat dit een probleem was met openstreetmap, maar in OSM krijg ik in alle kerkdorpen netjes "straatnaam, dorp, gemeente, Limburg, Nederland...". Is dit een bekend probleem? Is er iets aan te doen? Zeker in de grotere gemeentes met veel kerkdorpen is het nogal lastig om zo de inzetten goed te coördineren.

  • Ah, dat verklaart waarschijnlijk ook waarom voertuigen routes rijden die sinds een paar jaar niet meer bestaan. Heb je het idee dat de ontwikkelaar nog wel actief bezig is met dit soort problemen? Als het al jaren een probleem is heb ik zo'n vermoeden dat er weinig meer gaat gebeuren.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Gemeentenaam wordt weergeven als plaatsnaam bij incident” naar “[FMKS0020] Gemeentenaam wordt weergeven als plaatsnaam bij incident”.