Posities door Timmiej93

    Zou het probleem van Timmie niet aan het spel zelf kunnen liggen ipv lssm? Ik heb vandaag een soortgelijke bevinding gedaan helaas nog niet kunnen reproduceren, maar op een grote inzet die ik gemaakt had zag ik vanmiddag geen patienten meer in de meldingslijst terwijl ik de gsm-app gebruikte, en nu blijken er op die inzet toch nog spraakoproepen open te staan. Klein detail, op het moment smiddags waren er nog voertuigen onderweg en mogelijk ambu's voor die patienten net aangekomen. Eens onderzoeken of patienten correct worden weergegeven in de lijst op het moment dat ze verzorgd worden?

    dus dat is waarschijnlijk een bug in LSSM.

    Helaas weet ik op dit moment niet waar dit vandaan zou kunnen komen.

    Als je v3 op je tablet hebt geïnstalleerd, zou je dan kunnen testen of het probleem is opgelost, als je v3 uitschakelt?


    welke instellingen van "Uitgebreide meldingenlijst" hebt u ingeschakeld?


    Nu snap ik er helemaal niets meer van. Ik zet vandaag m'n tablet aan om nog een keer te dubbelchecken of ik echt LSSM uitgeschakeld had in m'n vorige test, en nu staan de patiënten opeens wel in de meldingenlijst. Ik snap er niets van, maar het werkt in ieder geval weer. Bedankt voor het meedenken.

    Het viel me vandaag op dat ik geen patiënten zie in m'n meldingenlijst op m'n tablet (browser, niet de app).


    Deze afbeelding hieronder is van m'n PC. Op m'n tablet heb ik dezelfde lijst met benodigde voertuigen, maar de patiënten worden niet weergeven.

    Ik heb zowel op m'n PC als m'n laptop LSSM v4 geïnstalleerd (en v3 op m'n PC, maar daar zit bijna niets meer in). Ik heb alle instellingen gecontroleerd, volgens mij zijn ze identiek. Ik heb ook op m'n PC en tablet LSSM uitgeschakeld, ook dat loste het probleem niet op. Op m'n telefoon (browser) worden de patiënten weer wél weergegeven. Op m'n laptop gebruik ik Kiwi browser, omdat daar LSSM in te installeren was. In Chrome (op dezelfde tablet) zie ik de patiënten wel.


    Enig idee waarom op m'n tablet de patiënten niet worden weergegeven?

    Zo niet, kennen jullie andere browsers voor Android tablets die ook de mogelijkheid hebben om extensies zoals Tampermonkey te installeren, zodat LSSM gebruikt kan worden?


    Zorg ervoor dat je alle brandweer gebouwen aan 1 Meldkamer hebt gekoppeld, of het "eigen inzetbereik" uit hebt staan in je meldkamer. Dan zou je als het goed is meldingen in een straal van 10km om je posten moeten krijgen voor de brandweer.

    Ik heb hetzelfde probleem als Rmkdng. Al mijn meldingen worden gegenereerd binnen een straal van 3 à 4 km. De instelling "eigen inzetbereik" zie ik niet staan in mijn meldkamer, waar kan ik die vinden?

    Hoi,


    Ik heb sinds een paar dagen een Hoofdbureau Politie met ME sectie. 1 commandowagen, 3 flexbussen, 20 agenten opgeleid voor de ME. Ambulanceposten en politibureaus heb ik ook genoeg. Ook heb ik een POI "Stadion" vlakbij het hoofdbureau geplaatst als test. In het "Mogelijke incidenten" lijstje is 116 Voetbalwedstrijd groen, maar ik heb deze inzet tot nu toe nog geen enkele keer voorbij zien komen. Is er nog ergens een voorwaarde die ik gemist heb, waardoor dit incident niet tevoorschijn komt?


    Nog een tweede vraag: Hoeveel geplande inzetten krijg je? Is dat altijd maximaal 4, ongeacht hoeveel kazernes/posten/bureaus je hebt, of verandert dat nog op basis van iets?


    En nog de laatste vraag: Ik krijg het bij de inzetvoorstellen niet voor elkaar om een DPH te alarmeren. Ik zou zeggen dat een DPH onder Watertransportsysteem-haakarmbak valt, maar als ik een inzetvoorstel maak met alleen 1 Watertransportsysteem-haakarmbak, dan geeft het spel aan dat ik deze niet bezit. De DPH valt wel onder de categorie Slangenwagen / Watertankwagen of Watertransportsysteem-haakarmbak, maar ik zou liever specifiek de DPH alarmeren, aangezien de DPH en WTH toch een redelijk verschillende invloed hebben op het incident. Is de DPH specifiek te alarmeren via de inzetvoorstellen?

    Ik heb dit oude topic gevonden waarin exact hetzelfde probleem wordt beschreven: In plaats van de juiste plaatsnaam wordt de gemeentenaam getoond bij inzetten. Ik heb dit tot nu toe vooral in de gemeenten Horst, Venlo en Peel en Maas gezien. Alle inzetten in de kerkdorpen in deze gemeentes worden weergeven als "straatnaam, gemeentenaam". Leunen en Oostrum, kerkdorpen van de gemeente Venray, worden wel correct weergegeven.


    In het oude topic wat ik vond werd gesuggereerd dat dit een probleem was met openstreetmap, maar in OSM krijg ik in alle kerkdorpen netjes "straatnaam, dorp, gemeente, Limburg, Nederland...". Is dit een bekend probleem? Is er iets aan te doen? Zeker in de grotere gemeentes met veel kerkdorpen is het nogal lastig om zo de inzetten goed te coördineren.