[FO-505] Veranderen van Route voor Voertuigen

  • Als wegen niet kloppen verwijs ik je graag naar http://www.openstreetmap.org
    Wanneer de plaats van je kazerne niet klopt kun je hem verplaatsen.
    De route is altijd de kortste route van de 'normale' routebeschrijving.

    maar wordt er dan ook rekening mee gehouden dat hulp voertuigen in geval van een melding over busbanen mogen rijden want dat ziet denk het spel niet want als ik soms de route bekijk zie ik ze inderdaad de normale rij route nemen maar er zijn ook plekken waar alleen bussen mogen rijden en geen gewone voertuigen.
    misschien dat dat bekeken kan worden of dat ook in het spel mogelijk is.

  • Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik weet wel dat ze bij mij door de winkelstraat rijden (wat ook niet heel gebruikelijk is...). Als er een incident in de winkelstraat is, dan moeten ze er kunnen komen. Maar als ze ze gaan gebruiken als route opweg naar de andere kant van de stad, ja dan mag het niet. En die mag wel mag niet kunnen we niet programmeren. En als het wel kon, dan moest dat handmatig voor iedere straat in iedere stad.

  • Daarnaast rijd ik ook wel eens over fietspaden, maar dat is allemaal onmogelijk om in het spel te verwerken. Het is leuk als je realistisch wilt spelen, maar de gehele werkelijkheid overnemen is gewoon niet mogelijk. De route rijden zoals ze het in werkelijkheid is leuk als je één postje hebt, maar bij tientallen posten is dit niet meer bij te houden.

  • Mijn wagen rijden van de b weg naar de a weg naar de b weg en rijden om

    Weet je of dat voor het gebruik van deze kaart ook zo was?
    Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft, maar het zou kunnen ;)


    Groet, Data