[FO-504] Opleidingen voor al het Personeel

  • Nee helemaal niet! Ik bedoelde dat als er een teamlid een opleidingcentrum heeft dan kunnen daar afspraken over gemaakt worden.Verder zou het misschien een toevoeging zijn als bijvoorbeeld bij mij in de regio spelers geen opleidingscentrum hebben toch hun personeel kunnen opleiden bij mij.
    Dan kunnen hun gewoon vrij spelen en kunnen het personeel toch voorzien van de benodigde opleidingen.


    Dus dat houdt in dat al die nieuwe spelers die in jouw regio spelen en geen opleidingscentrum hebben, volledig afhankelijk worden van de opleiding die jij openstelt.
    Bovendien denk ik dat niet iedereen hierop zit te wachten (openstellen van zn school aan allemaal vreemde spelers).


    1. Kleine Spelers
    Als elke speler dan per aangeschafte tankautospuit 6-8 man moet opleiden met een opleiding van meerdere dagen, kun je dat denk ik niet aan met het aantal spelers in je regio die wél een opleidingscentrum hebben.
    Resultaat: Iedereen zonder opleidingscentrum heeft 2x zoveel voertuigen als opgeleid personeel --> De helft van de voertuigen buiten dienst.


    2. Grote Spelers
    Ik heb op dit moment:
    - 79 Tankautospuiten --> 474 man personeel
    - 14 Redvoertuigen --> 42 man personeel
    - 9 Hulpverleningsvoertuigen --> 27 man personeel
    - 40 Ambulances --> 80 man personeel
    Dat is dus al 623 man personeel en dus omgerekend 62.3 opleidingen die 2 of meerdere dagen duren, waarbij ik de AB's, OvD's, SL's en alle toekomstige voertuigen nog niet eens meegerekend.
    Kortom, mijn opleidingscentrum is het komende jaar alleen maar bezig met eigen personeel opleiden :D ;)


    3. Algemeen
    - Ik denk dat je als deze update in het spel komt vast wat tijd vrij moet maken voor het opstellen van een wachtrij ofzoiets. Ik denk namelijk dat je enorm veel 'aanvragen' zal krijgen en sommige spelers dus meerdere weken moeten wachten tot jij die opleiding open kan stellen.
    - Het wordt een beetje een 'Wie het eerst komt, wie het eerst maalt' principe. Spelers die maar weinig online komen, geef ik weinig kans dat precies op het moment dat ze er zijn, jij een opleiding open hebt staan.



    Probleem is dat op het moment dat er een opleiding gekoppeld wordt aan een een voertuig, dat alle personen die opleiding dienen te hebben, dus bij een TS 6/7 dienen er dan dus 6 of 7 mensen met die opleiding te zijn, alvorens de TS kan uitrukken.

    Inderdaad, dus dan zou je één en dezelfde opleiding krijgen voor al het personeel in die TS/
    Om nou een opleiding te maken die 'Bevelvoerder/Chauffeur-Pompbediende/Manschap A' heet in te voeren lijkt me niet zo'n geslaagd plan...


    Groet, Data