Spraakaanvragen bij gedeelde meldingen bovenaan

  • Mijn idee is om voertuigen met een spraakaanvraag bovenaan in de lijst met aanwezige voertuigen te laten zien.

    Het is momenteel lastig om als spraakaanvraag admin de voertuigen af te ronden aangezien er heel veel voertuigen bij gedeelde meldingen aanwezig zijn.


    Om dit makkelijker te maken zou het handig zijn om deze voertuigen bovenaan in de lijst te krijgen.

    Eventueel zou het ook mogelijk zijn om een filter toe te voegen zodat iedereen zelf kan kiezen hoe het weergegeven moet worden.

    Hierdoor kunnen spraakaanvraag admins bijvoorbeeld dit filter aanzetten.


    Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

  • Als spraakaanvraagadmin kan ik ervan meespreken dat dit enorm tijdroved kan zijn om te doen.

    Wanneer ik dit doe op mijn pc is er niet veel aan, ik houd ctrl ingedrukt terwijl ik de voertuigen aanklik en dan openen ze in andere tabbladen.

    Op de GSM is er echter geen mogelijkheid om andere tabbladen te openen en moet de inzet keer op keer opnieuw geladen worden, de voertuiglijst uitbreiden en scrollen naar beneden want je kunt niet sorteren op voertuigstatus.

    Om die voertuigen bovenaan te zetten klinkt als een goed idee, dan moet je ook niet steeds de lijst uitbreiden want dan staan ze in de eerste 5.

  • Eerst open je de inzet, daarna moet je het onderdeel aanwezige voertuigen uitbreiden omdat het standaard maar 5 voertuigen toont. Dan moet je het voertuig met status 7 zoeken en openen. Dan kun je hem wegsturen. Om nog meer meer patienten weg te sturen moet je dan eerst teug naar het menu en dan terug beginnen bij stap 1: de inzet openen.

    Stel je voor dat je dat 5 keer moet doen, ben je toch zeker effe bezig.

    Sinds de komst van automatische patientensturing via de ovd-g is het gelukkig verlaagd, maar toch is het nog geregeld nodig.

    Ook is het fout te zeggen dat je ze voltooid. Door ze weg te sturen worden die patienten gewoon niet meer getransporteerd en verdiend de spelers wiens ambu's het zijn er dus geen transport aan. Eens spelers dit weten doen ze zeker meer moeite heb ik ook al gemerkt.

  • Eerst open je de inzet, daarna moet je het onderdeel aanwezige voertuigen uitbreiden omdat het standaard maar 5 voertuigen toont. Dan moet je het voertuig met status 7 zoeken en openen. Dan kun je hem wegsturen. Om nog meer meer patienten weg te sturen moet je dan eerst teug naar het menu en dan terug beginnen bij stap 1: de inzet openen.

    Stel je voor dat je dat 5 keer moet doen, ben je toch zeker effe bezig.

    Sinds de komst van automatische patientensturing via de ovd-g is het gelukkig verlaagd, maar toch is het nog geregeld nodig.

    Ook is het fout te zeggen dat je ze voltooid. Door ze weg te sturen worden die patienten gewoon niet meer getransporteerd en verdiend de spelers wiens ambu's het zijn er dus geen transport aan. Eens spelers dit weten doen ze zeker meer moeite heb ik ook al gemerkt.

    Dat is zeker op de app?

    Op de pc zie je gewoon alle voertuigen en kan je met de rechtermuisknop de ambulance openen in een nieuw tabblad, dan kan je die daar afronden. Scheelt weer de melding herladen steeds.

  • Eerst open je de inzet, daarna moet je het onderdeel aanwezige voertuigen uitbreiden omdat het standaard maar 5 voertuigen toont. Dan moet je het voertuig met status 7 zoeken en openen. Dan kun je hem wegsturen. Om nog meer meer patienten weg te sturen moet je dan eerst teug naar het menu en dan terug beginnen bij stap 1: de inzet openen.

    Stel je voor dat je dat 5 keer moet doen, ben je toch zeker effe bezig.

    Sinds de komst van automatische patientensturing via de ovd-g is het gelukkig verlaagd, maar toch is het nog geregeld nodig.

    Ook is het fout te zeggen dat je ze voltooid. Door ze weg te sturen worden die patienten gewoon niet meer getransporteerd en verdiend de spelers wiens ambu's het zijn er dus geen transport aan. Eens spelers dit weten doen ze zeker meer moeite heb ik ook al gemerkt.

    Ja ik had m'n bericht weer kunnen weg gooien eigenlijk.. net een paar team inzetten gehad waarbij iedereen offline was en iedereen had alleen ambu's gestuurd zonder ovd-g😅😂 En ik gebruik voornamelijk de app wat volgens mij erger is dan via de browser 😅😂