[FM-504] Grote incidenten ook voor Kleine Spelers

  • hier bij het volgende


    de kleinere spelers krijgen incidenten op maat aangeleverd wat ze aan kunnen
    is het misschien raadzaam om alle meldingen ook in te schakelen voor kleine spelers zo krijg je in de teams meerdere aanvragen voor hulp dit bevordert het samen spelen

  • dan kan hij toch wel in een team gaan spelen
    volgens mij is dit een team spel
    maar het leek mij wel een mooie optie om een beetje meer samen spel te krijgen onder de team leden

    Is wel een leuk idee, maar er zijn er nog al wat die niet in een team spelen. En we kunnen ze dit ook niet gaan verplichten lijkt mij.

  • degene die dan niet in een team willen spelen laten die meldingen 24 uur staan en vervallen dan vanzelf


    maar ik proef uit uw bericht dat u hier niets mee wil
    u wil er niet aan dat brandweer een team is die samen werkt


    bedankt voor uw tijd
    gr van Hennie

  • degene die dan niet in een team willen spelen laten die meldingen 24 uur staan en vervallen dan vanzelf


    maar ik proef uit uw bericht dat u hier niets mee wil
    u wil er niet aan dat brandweer een team is die samen werkt

    Jammer van de conclusie die je in je laatste zin trekt.


    Spelers die net beginnen met het spel, krijgen maar 1-2 meldingen tegelijkertijd.
    Als jij dan zegt het niet verplicht te maken in het opzicht van 'Dan laat je 'm maar 24 uur staan', zou dat betekenen dat zo'n speler 24 uur lang niet kan spelen omdat er meldingen staan die niet weg gaan.


    Kortom, ik zeg houdt het zoals het is. Mijn mening ;)


    Groet, Data

  • Ja natuurlijk vinden wij het ook leuk om nog meer samenwerking te zien dan het nu is. Toch omdat we in een 'spel vorm' spelen en niet als een 'realistische sandbox mode'.




    Spelers die net beginnen met het spel, krijgen maar 1-2 meldingen tegelijkertijd.
    Als jij dan zegt het niet verplicht te maken in het opzicht van 'Dan laat je 'm maar 24 uur staan', zou dat betekenen dat zo'n speler 24 uur lang niet kan spelen omdat er meldingen staan die niet weg gaan.

    Als ik dus, omdat de meldingen random worden gemaakt, een 2 melding krijg van een hogere categorie, kan ik het spel afsluiten en 24 uur wachten. Geloof dat dat niet helemaal het doel is, we moeten juist kijken hoe we het begin van het spel nóg aantrekkelijker krijgen juist omdat het met 2 meldingen wat langdradig kan zijn. (ja logisch: meer meldingen in het begin maar met 2 voertuigen is dat ook niet bepaald realistisch.)

  • Ja natuurlijk vinden wij het ook leuk om nog meer samenwerking te zien dan het nu is. Toch omdat we in een 'spel vorm' spelen en niet als een 'realistische sandbox mode'.



    Als ik dus, omdat de meldingen random worden gemaakt, een 2 melding krijg van een hogere categorie, kan ik het spel afsluiten en 24 uur wachten. Geloof dat dat niet helemaal het doel is, we moeten juist kijken hoe we het begin van het spel nóg aantrekkelijker krijgen juist omdat het met 2 meldingen wat langdradig kan zijn. (ja logisch: meer meldingen in het begin maar met 2 voertuigen is dat ook niet bepaald realistisch.)

    Ja, precies wat ik bedoelde; helemaal mee eens! :D


    Groet, Data