Vooraankondiging acties

  • Een suggestie die ik nog heb met betrekking tot de leuke acties die er altijd zijn zoals credits x2, korting op bouwen of voertuigen met coins betaald etc. is doe een paar dagen van tevoren een vooraankondiging. Nu is de aankondiging precies op het moment dat de actie begint of net loopt, veel mensen zien dat pas veel later en kunnen er dus niet maximaal gebruik van maken. Als hier een paar dagen vooraf een vooraankondiging van gedaan wordt dan kunnen mensen er rekening mee houden in de activiteiten planning van de betreffende dag.

  • Een suggestie die ik nog heb met betrekking tot de leuke acties die er altijd zijn zoals credits x2, korting op bouwen of voertuigen met coins betaald etc. is doe een paar dagen van tevoren een vooraankondiging. Nu is de aankondiging precies op het moment dat de actie begint of net loopt, veel mensen zien dat pas veel later en kunnen er dus niet maximaal gebruik van maken. Als hier een paar dagen vooraf een vooraankondiging van gedaan wordt dan kunnen mensen er rekening mee houden in de activiteiten planning van de betreffende dag.

    De bedoeling van de acties is juist dat het een verrassing is voor de spelers.

  • Ik kan me niet voorstellen dat verrassing an sich de bedoeling is van de acties ;-)

    Ik stel me dat heel goed voor zelfs...

    Het heeft namelijk tot doel dat spelers facebook volgen.... Of het spel met regelmaat spelen. En het liefst natuurlijk coins kopen en uitgeven.


    De acties is geen marketingdoel op zich... maar functioneert wel als zodanig...

  • Ah ok op die manier.

    Tenminste.... Dat stel ik me er van voor he...


    En ach in de grote teams, zoals het team waar ik in zit, worden grdote meldingen gedeeld... Als bekend zou zijn dat... dan worden die meldingen allemaal vastgehouden tot de actie...