''Hulp bij deze inzet'' knop verplaatsen (telefoon)

  • De ''hulp bij deze inzet'' knop is via telefoon te vinden door helemaal naar beneden te swipen. Zou deze knop verplaatst kunnen worden naar het witte vak onder de melding en boven ''beschikbare voertuigen''?


    Zie onderstaande foto
    [Blockierte Grafik: https://cdn.discordapp.com/attachments/503539273086009345/700670318661992508/Screenshot_20200417_132933_de.shplay.leitstellenspiel.v2.jpg]

  • ik weet niet of dat gaat passen. In dat stuk staan al de benodigde voertuigen, de alarm en uitrukregels en als je de melding deelt staat daar ook nog eens de reactie balk.
    Ik vind het in ieder geval geen meer waarde hebben.
    (tip: als je een voertuig stuurt en daarna meteen weer terug haalt, kan je meteen zien welke voertuigen er benodigd zijn)

  • ik weet niet of dat gaat passen. In dat stuk staan al de benodigde voertuigen, de alarm en uitrukregels en als je de melding deelt staat daar ook nog eens de reactie balk.
    Ik vind het in ieder geval geen meer waarde hebben.
    (tip: als je een voertuig stuurt en daarna meteen weer terug haalt, kan je meteen zien welke voertuigen er benodigd zijn)

    Maar de gemiddelde credits zijn daar niet te vinden. Ook niet of er MMT nodig is en of er nog patiënten kunnen komen bij sommige meldingen.
    Veel teams werken met minimum aantal credits om een melding te delen, dan is het dus wel handig om het te weten en die knop onderin is inderdaad niet erg handig.
    De knop is niet groot, dus zal die daar wel ergens passen. En anders kan die ruimte iets aangepast worden.

  • Bij veel meldingen weet ik wel wat ik moet sturen. Maar bij bijvoorbeeld de melding ''brand in fabriekshal'' kunnen 6 verschillende vereisten voorkomen. Van 1 TS + 1 RV + 1 Noodhulp tot 8 TS + 3 RV + 1 HV + 2 OVD-B + 1 AB + 2 Slangenwagens + 2 W- en VD + 1 AGS + 1 HOVD + 1 Commandowagen + 3 Noodhulp.


    Dus dan is het wel handig dat ik even wil zien welke voertuigen ik nodig heb (als ik op mobiel speel). En in plaats van helemaal naar beneden te scrollen, zou het handig zijn om die knop ''hulp bij deze inzet'' daar tussen te zetten. Hij is inderdaad best klein, dus zou die er tussen kunnen.


    (tip: als je een voertuig stuurt en daarna meteen weer terug haalt, kan je meteen zien welke voertuigen er benodigd zijn)

    En dit weet ik wel, maar ik vind het maar niks om dat te doen.

  • Deze functie is bij het invoeren van de app expres niet naar boven verplaatst omdat het wordt gezien als een soort spieken. Het is een hulpmiddel maar eigenlijk hoor je het niet of zo min mogelijk te gebruiken. Daarom staat het dus ook niet volop in het zicht.


    Op een computerscherm is meer ruimte dus daar is de knop wel zichtbaar.


    Dit is dus ook niet iets wat we zullen gaan aanpassen.