Zorgambulances - Patiënten vervoer en afname

  • Heyhey,


    Gezien ik redelijk actief speel en sindskort tot 10 ambulanceposten heb gebouwd, kom ik al snel een tekort aan ziekenhuisbedden tegen.
    Mijn teamgenoot Scheri kwam met een idee wat de Zorgambulances een extra functie zou kunnen geven, waarbij deze ook 'aantrekkelijker' worden.


    We merken dat in het meest van de gevallen van besteld vervoer, een patiënt vanaf een ziekenhuis naar een andere locatie vervoerd wordt.
    Zou het daarbij mogelijk zijn dat, in het geval van zo'n vervoer vanaf een ziekenhuis, ook daadwerkelijk 1 patiënt uit het ziekenhuis 'ontslagen' wordt?
    In mijn optiek helpt dit enige ziekenhuisproblemen te verminderen, zorgambulances aantrekkelijker te maken en een extra functie te geven.


    Ik hoor graag jullie ideeën!
    Met vriendelijke groet,
    Arjan

  • M.i. is dat een goede invulling van de zorgambulances. Het is nu je hebt 30 plekken vol en het duurt dus 30 uur voor ik mijn hele ziekenhuis leeg heb. Maar ik speel heel de dag door, dus als ik geluk heb, heb ik 6 plekken in mijn ziekenhuis, ik krijg hem nooit meer leeg nu.
    En ja alle team ziekenhuizen en ziekenhuizen van andere spelers worden in ons team met een paar spelers heel snel vol gegooid, nadeel van spelers die al ver zijn met spelen en zijn de afstanden vaak al over de 60 km.

  • Het ziekenhuisprobleem wat ik hier met enige regelmaat lees... Kwestie van capaciteit opvoeren en dus een "nieuw" ziekenhuis bouwen. Niet alleen het aantal posten uitbreiden, maar dus ook actie ondernemen in de randzaken.

  • Het ziekenhuisprobleem wat ik hier met enige regelmaat lees... Kwestie van capaciteit opvoeren en dus een "nieuw" ziekenhuis bouwen. Niet alleen het aantal posten uitbreiden, maar dus ook actie ondernemen in de randzaken.

    Yes snap ik, al heb ik momenteel al 12 ziekenhuizen tegenover 10 ambulanceposten en 2 MMT standplaatsen op 44 ambulances. Krijg ze alsnog elke dag vol (Ik speel actief), op een normale dag haal ik boven de 300 Teamopnames en boven de 250 behandeling en transport :(
    Voelt alsof ik de afgelopen week 75% van mijn credits in ziekenhuizen gepompt heb, en dacht dat het evt een leuke toevoeging/dynamiek aan de zorgambulances zou toevoegen, die momenteel enkel 1 functie hebben als ik het goed heb