Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Dat snap ik. Maar als je regelmatig de grote pakketten in de aanbieding gooit is het niet meer bijzonder en kan je de prijs net zo goed altijd op de aanbiedingsprijs houden. Als iemand veel coins nodig is zal diegene toch altijd gaan wachten op de aanbiedingsprijs aangezien die er regelmatig zijn!
    Ik snap de keuze daarin dus wel, maar waarom niet ook eens de kleinere pakketten in de aanbieding doen?
    Als kleinere pakketten door meer spelers in de aanbieding worden gekocht dan voor de normale prijs, heb je alsnog winst!

    Die vraag zal alleen de ontwikkelaar kunnen beantwoorden.

  • @MPR heb je toevallig al feedback gekregen over de PM-ORdat dit niet werkt in a&u 1tje van de 4 werkt de andere 3 niet

    Ik ben ook wel nieuwsgierig of dit al is teruggekoppeld naar DE en terug. Zie ook hieronder.
    Weet niet of ze het probleem al zelf hebben bekeken en getest.


    Ik heb er meerdere gehoord waar het na het verwijderen en opnieuw kopen was opgelost. Zodra ze de naam aanpassen van een PM-OR weigert de A&U die nog te selecteren. Terugveranderen helpt ook niet dan.


    Heb het probleem denk ik gevonden. Moest het even testen.Zodra de naam gewijzigd is doet hij bij mij ook niet. Terugwijzigen van de naam helpt niet.


    @MPR kan jij dit ook nog even nakijken en als het klopt, willen doorgeven aan DE?

  • Goede avond iedereen,
    Beste Admin,


    Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om in het scherm "dooralarmeren" bij de voertuigen de resterende tijd te vermelden van hoelang de inzet waar voertuigen aanwezig zijn nog zal duren ? Dat kan beslissend zijn om te kiezen welk voertuig je juist wil dooralarmeren. Als je bijvoorbeeld een voertuig hebt dat nog 5 minuten aan de huidige inzet bezig is en 3 min moet rijden naar de volgende inzet, duurt het 8 minuten, of een ander voertuig dat maar 1 minuut aan huidige inzet en 4 minuten rijden, duurt het 5 minuten dan kies je voor de tweede optie uiteraard ;) Met de vermelding van de afstand lukt dit minder goed om de keuze te maken. Als de mogelijkheid bestaande is kan misschien zowel de resterende tijd van de inzet in combinatie met de aanrijtijd naar volgende inzet gecombineerd worden ?


    Op het forum heb ik bij archief dezelfde vraag al gezien maar in de lijst met goedkeuringen of afkeuringen heb ik deze niet gevonden denk ik.


    Als tweede puntje wou ik graag wat meer info over interventies voor het voertuig adembescherming ? Deze heb ik al even beschikbaar maar nog geen interventie voor gekregen, hoe regelmatig krijg je hiervoor een inzet ?


    Heel leuk spel en een beetje verslavend soms wel ;) Super tof !


    Alvast bedankt,
    Met vriendelijke groeten Dave.

  • Fijn dat je het een leuk spel vindt en welkom op het forum.


    Als eerste de AB. Deze zal je aan het begin niet vaak tegenkomen, eigenlijk zeer zelden. Pas na uit mijn hoofd 12, maar zeker van 14 kazernes ga je deze veel vaker nodig hebben.


    Het punt van het dooralarmeren zal technisch een moeilijke klus worden. De tijd van een melding is pas bekend als alle voertuigen aanwezig zijn. Dus de tijd tot afronden van de melding is in de meeste gevallen nog niet bekend als je wilt dooralarmeren. Een extra TS sturen wil namelijk nog wel eens zorgen dat een melding korter duurt.

  • Ik loop nu tegen een probleem aan met het dooralarmeren. Er zit blijkbaar een grens aan het aantal voertuigen dat wordt weergegeven daar.
    Ook na het indrukken van de oranje balk kan ik de gewenste wagens niet dooralarmeren. Er zit tussen de gewenste wagens en de melding een grote team inzet waar ruim 160 wagens staan en heen gaan van mij.


    Waarom is deze grens zo hard en kan je niet die grens opheffen d.m.v. de oranje balk of iets anders?

  • Fijn dat je het een leuk spel vindt en welkom op het forum.
    Als eerste de AB. Deze zal je aan het begin niet vaak tegenkomen, eigenlijk zeer zelden. Pas na uit mijn hoofd 12, maar zeker van 14 kazernes ga je deze veel vaker nodig hebben.


    Het punt van het dooralarmeren zal technisch een moeilijke klus worden. De tijd van een melding is pas bekend als alle voertuigen aanwezig zijn. Dus de tijd tot afronden van de melding is in de meeste gevallen nog niet bekend als je wilt dooralarmeren. Een extra TS sturen wil namelijk nog wel eens zorgen dat een melding korter duurt.

    Dankjewel voor de uitleg over de AB ;)


    Voor het dooralarmeren dacht ik dat het misschien mogelijk was om de tijd die je ziet in het venster van de interventie ook te tonen bij het dooralarmeren ? Van zodra de inzet gestart is kan je dan ook daar de tijd zien en hoef je niet terug naar de inzet vensters te klikken. Over de technische kant of het programmeren heb ik geen kennis daarom dacht ik dat dit mogelijk was :)


    Alvast bedankt,
    Mvg

  • Dankjewel voor de uitleg over de AB ;)


    Voor het dooralarmeren dacht ik dat het misschien mogelijk was om de tijd die je ziet in het venster van de interventie ook te tonen bij het dooralarmeren ? Van zodra de inzet gestart is kan je dan ook daar de tijd zien en hoef je niet terug naar de inzet vensters te klikken. Over de technische kant of het programmeren heb ik geen kennis daarom dacht ik dat dit mogelijk was :)


    Alvast bedankt,
    Mvg

    Die tijd wordt pas weergegeven als alle voertuigen er zijn en kan veranderen als er een extra TS aankomt. Maar je kan al dooralarmeren als nog niet alle voertuigen er zijn. Dus die tijd is niet altijd bekent en kan ook nog wijzigen als je hem ziet.

  • Ik loop nu tegen een probleem aan met het dooralarmeren. Er zit blijkbaar een grens aan het aantal voertuigen dat wordt weergegeven daar.
    Ook na het indrukken van de oranje balk kan ik de gewenste wagens niet dooralarmeren. Er zit tussen de gewenste wagens en de melding een grote team inzet waar ruim 160 wagens staan en heen gaan van mij.


    Waarom is deze grens zo hard en kan je niet die grens opheffen d.m.v. de oranje balk of iets anders?

    Tja de grens is er niet voor niets he!! Dan moet je ze maar in 2 of 3 keer weg sturen. Iedereen heeft daar last van!!!!!

  • Tja de grens is er niet voor niets he!! Dan moet je ze maar in 2 of 3 keer weg sturen. Iedereen heeft daar last van!!!!!


    Het ging niet om te veel voertuigen tegelijk sturen, maar om het feit dat ik gewoon helemaal niet meer bij mijn voertuig kon komen om die door te alarmeren. De lijst met door te alarmeren voertuigen bevat alleen (ongeveer) de eerste 200 voertuigen.


    Dus doordat ik de grote inzet had aangevuld, kon ik niet meer bij het voertuig komen die ik wilde dooralarmeren.
    De overige grenzen zijn weg te klikken door bijvoorbeeld de oranje balk.
    Ik snap dat er als eerste een grens moet zijn om het laden te versnellen, maar je zou ook de overige voertuigen moeten kunnen laden. Lijkt mij dat meer grote spelers hier last van hebben als ze een grote inzet afronden.

  • Ik heb een vraag: kan er ook eventueel boten, vliegtuigen of treinen eventueel in het spel ingezet worden of gaat dat niet?

    Ik denk dat je hiermee de blusboten, blusvliegtuigen e.d. bedoeld? Of bedoel je iets anders?


    Boten gaat (nog) niet, omdat het spel geen onderscheid kan maken in water of land.


    Maar ze willen volgens mij sowieso eerst alle veel voorkomende voertuigen in het spel en dan pas bijzondere voertuigen.
    En een vereiste voor de voertuigen is momenteel dat (bijna) alle regio's in Nederland de voertuigen hebben.

  • Zijn er meer mensen die last hebben/gehad dat als bij een melding auto wil alameren, dat alleen je heli's er staan en alle andere voertuigen niet, zowel pc als android. Overige voertuigen zijn allemaal status 5 overigens? Zoja hoe hebben jullie dit opgelost?

  • Zijn er meer mensen die last hebben/gehad dat als bij een melding auto wil alameren, dat alleen je heli's er staan en alle andere voertuigen niet, zowel pc als android. Overige voertuigen zijn allemaal status 5 overigens? Zoja hoe hebben jullie dit opgelost?

    Zou je kunnen controleren of je de afstand onder aan het scherm op een grote afstand staat? Waarschijnlijk staat deze op 1km per ongeluk.

  • Merci jrh1997, meer gewonere boten, vliegtuigen, enzo, maar dat kan ook, wat ik bedoel, is zo gelijk boten, vliegtuigen, treinen die materialen vervoeren naar anderen of gevangenen vervoeren en zo

    Het is een meldkamerspel. Dus alle voertuigen moeten door de meldkamer worden aangestuurd. Normale boten e.d. die wat vervoeren ook al zijn het gevangen worden niet via de meldkamer aangestuurd. Dus die zullen ook niet in het spel komen.