Geen slachtoffers bij meldingen waar dat wel moet.

  • Mij viel de laatste tijd op dat ik bij verschillende grote meldingen geen slachtoffers kreeg waar dat wel zou moeten.


    Het betreft hier de meldingen persoon onwel door hitte. En Ongeval met touringcar.


    Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

  • Er zijn wat serverproblemen geweest waardoor verschillende functies van het spel niet of minder goed hebben gewerkt. Maar als het goed is zijn deze problemen opgelost en zou alles ondertussen weer gewoon moeten werken.


    Mochten deze problemen alsnog optreden laat het ons dan vooral weten!

  • Graag. En dan ook meteen bijhouden welke meldingen het exact betreft (zo mogelijk met ID erbij).
    Dan kunnen wij weer verder zoeken naar het eventuele probleem

  • Ik krijg steeds een foutmelding bij het uploaden van een afbeelding op het forum dat er een onbekende fout is opgetreden.
    Dus heb de foto naar @piet2001 gestuurd. Hij zal verder kijken om deze hier te posten of door te zetten in het team.


    EDIT: blijkbaar upload die wel.
    Het gaat om inzet 307

  • Volgens mij bij meerdere. Alleen ik heb deze meldingen de laatste tijd weinig gehad.
    Uit mijn hoofd kwam dit probleem ook voor bij personen onwel bij hitte. Heb hier alleen nog geen screen van kunnen maken.
    Deze kwam net toevallig voorbij.
    Het is ook wisselend. De ene keer wel, de andere keer niet. Kan er niet echt een patroon in ontdekken.

  • Oké heel bijzonder.


    In de meldingscode die vanuit ons is gemaakt zit geen fout, die heb ik net even doorgescand.


    Mocht het mogelijk zijn voor je om meldingen met dit probleem te noteren (zowel het algemene ID van de melding, als die van deze specifieke melding), kan ik het doorzetten naar XY.
    Ik ben bang dat ze er anders niks mee kunnen, gezien er geen duidelijk patroon in zit

  • Ja als het mogelijk is kan m inderdaad open laten staan, dan kan ik m doorgeven aan XY


    Als je ook meteen de URL plaatst, zal ik of een collega van mij hem meteen doorzetten

  • Alvast bedankt voor de moeite.
    Komende tijd wordt alleen heel druk voor mij. Dus weer niet zeker of ik tijd ga vinden om te spelen.
    Maar misschien zijn er ook andere die dit tegen komen.


    Heb hier momenteel geen last meer van.
    Ik vermoed dat het idd is waar ik het prive met @piet2001 over heb gehad.
    Sinds ik een ambu post aan de meldkamer heb gekoppeld is het verholpen.
    Dus verwacht dat daar het probleem zit.

  • Cahjo

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Gesloten".