Grote inzetten met Crashtenders

  • Goedenavond,


    Misschien heb ik niet goed gezocht, dan mijn excuses. Maar ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om bijvoorbeeld grote industriële branden toe te voegen waar ook CT's voor benodigd zijn.
    Voorbeeld is misschien wel de grote brand paar jaar geleden in de Moerdijk waar ook CT's van Woensdrecht, Gilze-Rijen en Eindhoven kwamen. Zo kunnen we meer grote meldingen krijgen, en worden alle voertuigen benut.


    Tevens zou hier de SB ook mooi bij gevoegd kunnen worden :)

  • Bij het invoeren van de Crashtenders is deze optie ook al ter sprake gekomen. Is vast nog wel in dat topic terug te vinden.


    Conclusie was toen dat dit interessant kan worden als de SB/industriebrandbestrijding wordt toegevoegd.
    De CT zou dan een dubbelfunctie CT/SB/TW kunnen krijgen. Dit is verder nog niet uitgewerkt maar staat dus wel op de radar als toevoeging bij de invoering van SB/SBH/SVMH enz.

  • Ik denk dat IBGS (gevaarlijke stoffen) en de invoering van de SB/SBH/SVH 2 verschillende updates zullen zijn. Maar het zal inderdaad een hoop nieuwe opties voor meldingen bieden.