Naam patiënten

  • Ik weet niet of het hier goed staat maar anders moet iemand het maar verplaatsen.
    Het valt me op dat er vaak dezelfde namen van patiënten voorkomt (Nu snap ik ook dat het niet het belangrijkste onderdeel is maar toch) en dat er bij de namen van patiënten geen onderscheid gemaakt wordt tussen man en vrouw. Dat het misschien lastig is om het onderscheid aan te brengen is te begrijpen want in het hele spel wordt nergens onderscheid gemaakt tussen man en vrouw.
    Maar als ik een een beginnende geboorte heb en de patiënt heet Paul dan heb ik of niet goed opgelet bij biologie of ... :D


    Zou het niet handiger zijn om met de achternaam te werken? Dan hoef je alleen de database van namen aan te passen en niet het onderscheid tussen man en vrouw te maken.

  • We hebben 2 lijsten met namen tot onze beschikking; Ik zal ze hieronder plaatsen. Daaruit zou, voor zover het nog naar behoren functioneert, een random naam worden uitgekozen. En bij de beginnende geboorte is de parameter 'alleen vrouw' toegevoegd. Vreemd dat daar tussen Paul zou moeten staan.


    Mannen namen


    Vrouwen namen

  • Dan zal er iets denk ik niet goed gaan, want ik zie regelmatig bij die melding mannennamen staan. Vandaar mijn verbazing dat er dus wel twee lijsten bestaan.
    Misschien kunnen meer mensen kijken of ze ook de melding "verkeerd" zien staan want dan zit er misschien ergens een klein foutje in de programmering.


    Dank voor de reactie!