25-05-2019 Landelijke Veiligheidsdag Almere

  • Hallo allemaal!


    Zet in je agenda: 25 mei 2019. U zijt allen uitgenodigd!


    Op 25 mei wordt wederom de Landelijke Veiligheidsdag in Almere georganiseerd! Vorig jaar was het al een succes en dit jaar wordt het natuurlijk alleen nog maar beter, want wij van Meldkamerspel zijn er ook!
    Op dit moment worden er plannen gemaakt om het groots op te zetten. Ons voornamelijk doel is om met jullie, de spelers om tafel te kunnen. Daarvoor hebben we momenteel een zeer geschikte locatie in gedachten namelijk binnen bij het PIT museum van Almere. Daar hebben we de ruimte om met elkaar het spel te spelen. We willen er een interactieve dag van maken. De eerste punten zijn door ons bedacht maar voel je vrij om meer ideeën aan te dragen :)


    - Workshops zoals 'Hoe maak ik een alarm en uitrukregel, Hoe werkt het MMT'
    - Gezamenlijk spelen en tips uitwisselen
    - Grote inzetten + award
    - Test en proef accounts


    Zoals gezegd, dit zijn nu plannen die ik alvast graag met jullie hier op het forum wil delen. Voel je vrij om een reactie achter te laten wat je er van vindt en of je ideeën hebt!


    - Team Meldkamerspel.


  • Super idee gaaf dat jullie dit geregeld hebben.


    Tip:


    Misschien kan je ook uit leggen hoe zit met premium account en wat daar voordelen zijn daar. En dat je aan ouders kan vertellen van jongen kinderen dat er geen geld nodig is om het spel te spelen ;)

  • Heel mooi initiatief! Helaas zal ik er zelf niet bij kunnen zijn... :(
    Maar we kunnen vast op een andere manier nog wel eens om tafel ;)

  • Heb al een paar keer gekeken om daar heen te gaan, maar helaas dit jaar weer geen ruimte in de agenda.
    Wel mooi dat ook jullie hier aanwezig zijn. Hopen dat we er daar ook weer een aantal actieve spelers kunnen werven. (natuurlijk ook voor de discord)


    Ik zou zeggen: "Zet het spel mooi op de kaart en maak er een mooie dag van"

  • Houdt er wel rekening mee dat het museum die dag waarschijnlijk NIET gratis toegankelijk is!!!


    Toegang: 10 euro!!
    .https://www.pitveiligheid.nl/plan-je-bezoek/toegangsprijzen

    Het museum is tijdens de Veiligheidsdag, 25 mei, gratis. Zou ook een beetje gek zijn als wij in een betaald museum plaats zouden gaan nemen.
    Nee nee, dit evenement is 100% gratis.

  • Hallo allemaal,


    Zojuist hebben we het evenement online gezet!
    https://www.facebook.com/events/379571976227469/


    Jullie zijn uiteraard allemaal uitgenodigd om langs te komen.


    Zoals we schreven over de dingen die we gaan doen hebben we iets aangepast. De planning ziet er voor als nog als volgt uit:
    - Workshops zoals 'Hoe maak ik een alarm en uitrukregel, Uitbreidingen van posten, Afbeeldingverzamelingen'
    - Gezamenlijk spelen en tips uitwisselen
    - Beloning ontvangen.
    - Test en proef accounts.


    Op de landelijke veiligheidsdag zijn meerdere grote demonstraties gepland. Wij houden daar uiteraard rekening mee; onze workshops zullen we buiten deze demonstraties plannen.



    Maar deze dag kunnen we natuurlijk niet zonder jullie. We zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen assisteren op deze dag!
    We zoeken iemand die een deel of de hele dag aanwezig kan zijn, basis kennis heeft van het spel om een aantal vragen te beantwoorden. Van ons krijg je een leen-tshirt en van de organisatie een lunchpakket.
    Ben je geïnteresseerd? Stuur een direct-berichtje naar mij.


    Tot dan!