13-04-2016 Lifeliner

  • Vanaf vandaag zijn er een viertal Lifeliner meldingen!
    - Val van hoogte (> 5m)
    - Ernstige brandwonden
    - Aanrijding voetganger (> 30km/h)
    - Aanrijding door trein
    Ze zijn beschikbaar vanaf 10 ambulance posten. Veel speel plezier!

  • Na de spraakaanvraag van de ambulance ter plaatse gaan zowel lifeliner als ambulance naar het gekozen ziekenhuis, beide onder status vertrokken met patiënt. Als de lifeliner bij het ziekenhuis komt krijgt hij status beschikbaar, terwijl de ambulance nog aanrijdend is. Wat is de gedachte aan de lifeliner die vliegt met status vertrokken met patiënt als de ambulance vervoert?

  • Ik heb een regel gemaakt op MMT inzet. Echter als ik één MMT heb ingezet en er komt een volgend MMT inzet dan staat er een kruis bij de regel en geeft program aan dat er geen MMT beschikbaar is wat gek is want er staan er dan nog 3 op hun plek. Als ik naar standplaats ga en MMT aanklik kan ik wel incident kiezen en MMT aankoppelen, Het gekke is dat het niet bij iedere inzet gebeurt..Hebben meer mensen daar last van?


    Grt Ron

  • De arts van het MMT zit dan in de ambu en de heli vliegt naar het ziekenhuis om daar de Arts weer op te halen!

    Zo ver was ik ook. Alleen is het onlogisch dat als de ambu nog maar halverwege is (met arts), de lifeliner alweer naar de andere melding kan. Dan zou de lifeliner moeten wachten op de ambulance, tot die bij het ziekenhuis is.

  • Heb inmiddels ook een LL. Zou wel een optie mogen zijn om de post uit te breiden zodat je voertuigen/heli kunt bijkopen of de inzetten te beperken. Heb nu vaak 4 inzetten tegelijkertijd voor MMT. Een compleet nieuwe post bijbouwen vind ik te veel credits kosten t.o.v. wat je krijgt voor een inzet.


    update... heb nu 6 meldingen in de wachtrij voor MMT + een hoop normale ambulanceritten.
    Als ik het MMT verwijder, krijg ik dan weer meer diversiteit in de meldingen??

  • Probleem zit het er in dat we nu dat het aantal ambu meldingen te gering zijn. 1/4 e van alle meldingen zal een MMT melding zijn. Dat komt omdat men graag een LL wou hebben, dan krijgt men die, alleen was het spel daar nog niet op voorbereid omdat we gewoonweg te weinig gewone ambulance meldingen hebben.
    Voor jou eigen zou ik de mmt natuurlijk niet verwijderen, je krijgt er geen geld voor terug.
    We hopen dit in de toekomst natuurlijk goed te trekken door dit percentage goed te trekken met meer kleine meldingen.

  • Ik ben Amsterdam Amstelland aan het nou bouwen en probeer het zoveel mogelijk reeel te doen>
    Nu is het zo dat zodra het MMT word ingezet er 2 automatische 2 ambulances aan gekoppeld zitten.
    Is dit voor in het spel ook een mogelijkheid!
    Dus mmt inzet word dan 2x ambu 1xmmt 1x politie

  • Ik ben Amsterdam Amstelland aan het nou bouwen en probeer het zoveel mogelijk reeel te doen>
    Nu is het zo dat zodra het MMT word ingezet er 2 automatische 2 ambulances aan gekoppeld zitten.
    Is dit voor in het spel ook een mogelijkheid!
    Dus mmt inzet word dan 2x ambu 1xmmt 1x politie

    Via voertuiggroep/inzet en uitruk regels wel

  • Omdat het duur is, zijn we een soort van verplicht om een 'hoog level spelers' te vereisen. Als wij vanaf 5 ambu posten al een MMT verplichten, is wat mij betreft erg snel. Kwa realisme zou je er vanaf 1 al moeten, Kwa spel beleving zou dat hoger moeten zijn.

    in onze regio zijn ook niet zoveel ambuposten maar wel een paar grote. Ipv uitbreiden gewoon meerdere posten op zelfde plek bouwen en je hebt er zo 10 terwijl het wel reëel is

  • Het is al eerder aangegeven de credits die je krijgt bij een MMT inzet. Gemiddeld krijg je 700-804 credits voor een MMT inzet en deze hoeveelheid credits is alleen als MMT-Arts(en) (is) meegegaa(n)t bij vervoer. Ik vind het toch erg mager qua credits in verhouding wat een Standplaats- Lifeliner kost(en).


    Zouden jullie daar nog eens naar kunnen kijken of dezed niet wat verhoogd kunnen worden.


    Grt Ron