Aantal parkeerplekken ambulancestandplaats ten opzichte van brandweerpost

  • Zou aantal parkeerplekken ambulancestandplaats ten opzichte van brandweerpost gelijk kunnen worden getrokken.


    Bij de ambulancepost kun je tot max level 14 uitbouwen bij een brandweerpost nu tot max level 16.


    Het liefst zou ik bij beide de parkeerplekken omhoog zien gaan naar 20 +.



    Graag zou ik deze optie graag zien in de game aangezien grote ambulanceposten veel voertuigen in hun ambulance hallen.
    Denk aan ambulancepost
    - Den Haag-Laak (Waldorpstraat) 18 ambulances
    - Den Haag-Loosduinen (Mangaanstraat, Witte kruis) ook veel ambulances, zorgambulances en ander materiel
    - Leiden veel voertuigen zowel ambulances als zorgambulances
    - Arnhem-IJsseloord ook veel ambulances, zorgambulances en ander materiel

  • Klopt in principe wel, alleen staan er van die ambulances veel op de VWS-locaties / dependances.


    Uiteraard is het handig om ze omhoog te doen, zeker nu er meer voertuigen komen.
    Maar in praktijk zullen er dus niet vaak 18 ambulances op Laak staan...


    Neemt uiteraard niet weg dat de GGB ook op Laak staat, voor wanneer we die in de toekomst toevoegen.

  • Inmiddels is ook de Rapid Responder toegevoegd aan het spel. Meestal rukken de Rapid Responder's ook uit vanaf grotere ambulanceposten. Inmiddels is het aantal ambulanceposten waar ik niet meer voertuigen kwijt kan verdubbelt ten opzichte van februari 2019. Het zou echt fijn zijn als het aantal parkeerplekken omhoog kan worden gezet.

  • Klopt in principe wel, alleen staan er van die ambulances veel op de VWS-locaties / dependances.


    Uiteraard is het handig om ze omhoog te doen, zeker nu er meer voertuigen komen.
    Maar in praktijk zullen er dus niet vaak 18 ambulances op Laak staan...


    Neemt uiteraard niet weg dat de GGB ook op Laak staat, voor wanneer we die in de toekomst toevoegen.

    Dan breng ik je even terug naar dit.


    Hier hebben wij bewust voor gekozen.
    Wanneer spelers zelf minima willen hanteren kunnen zij dit zelf doen.
    Wij willen geen beperkingen opleggen, zodat alles flexibel is voor de spelers en we niet telkens de aantallen moeten aanpassen omdat spelers problemen ondervinden met de door ons ingestelde waarden


    Mensen die realistisch spelen en hiervan af weten zullen er zeker op letten, maar je hebt ook genoeg mensen die hun post in een rotonde hebben bijwijze van dan zie ik niet in dat je vast klampt aan een realistische situatie in Laak.


    Maar ergens moeten er ook weer stevige limieten zijn voor de server. Als iedereen nu eens 50 voertuigen per post heeft en dan 200 posten totaal x 5000 spelers. Dat gaat zich tellen.
    Ik zie ook "Zeker nu er MEER voertuigen komen" dat luidt op goeds, maar dus moet er ook met dat meegedacht worden.



    EDIT: Misschien wel een suggestie om hierin te gooien wat vinden jullie van inplaats van 2 OVD-P naar 4 te gaan? Persoonlijk vind ik 2 best weinig, nu moet ik eerlijk zeggen heb me niet zwaar in de dingen verdiept dus als dit realistisch is, maar dan toch weer ergens terug naar wat Data zegt xP