• Probeer eerst eens een paar POI's (meer, rivier) te plaatsen in de omgeving van je posten.


    Ook door de vele nieuwe inzetten wordt het steeds moeilijker om bepaalde inzetten te verkrijgen!!

  • Kijk de uitbreidingen na of ze op actief staan, bij mogelijke incidenten of ze allemaal groen zijn, kijk of je POI hebt...


    Er staan inmiddels denk ik meer dan 20 topics met dir probleem, en telkens lost het probleem zichzelf op...
    Wellicht dat je in een van die andere topics nog een oplossing kunt vinden?

  • Er staan inmiddels denk ik meer dan 20 topics met dir probleem, en telkens lost het probleem zichzelf op...


    Wellicht dat je in een van die andere topics nog een oplossing kunt vinden


    Dan heb ik ze niet kunnen vinden. Nog steeds (nu maanden) zonder WO meldingen.

  • Dan heb ik ze niet kunnen vinden. Nog steeds (nu maanden) zonder WO meldingen.

    Is een kwestie van tijd...


    Wij hebben bij Sebastian een lijst met allemaal meldingen.
    Elke melding maakt in principe even veel kans.
    Echter, wanneer er voor meldingen speciale uitbreidingen of posten nodig zijn, is de kans nu eenmaal kleiner...


    Dit houdt dus niet in dat het spel niet correct functioneert, maar dat het gewoon een kwestie van wachten is tot je de melding krijgt.
    En hoe meer POI en uitbreidingen, hoe groter de kans.


    Voor nu zie ik geen reden om te kijken naar opties om de kans te vergroten, met oog op onze plannen in de (nabije) toekomst.
    Daarover zal later meer volgen op dit forum.