krijg een wo melding

  • Ik krijg al voor de 2e keer een wo melding bij een kazerne waar ik niet eens een wo uitbereiding heb staan dit komt nu puur door dat ik de poi,s van iedereen gebruik
    Dit is dus niet fijn als je de poi,s gebruikt van anderen
    Maar ik hoor er dan ook geen wo meldingen te krijgen in de buurt van een kazerne waar ik de uitbereiding niet eens heb gebouwd

  • Het is in principe niet mogelijk dat je meldingen krijgt rond een post zonder de uitbreiding.


    Kan het zo zijn dat er een post in de buurt is die wel de uitbreiding heeft?
    Als je meer posten hebt, wordt de straal rondom die post waarin meldingen kunnen ontstaan ook groter (met een maximum uiteraard).
    Of dat er toevallig wel een uitbreiding op die post is, maar per ongelijk nog actief staat?

  • Zojuist even voor je nagekeken in de incidentencodes.


    Klopt het dat dit alleen optreedt bij dit incident "verkeersongeval met beknelling"? Het lijkt er namelijk op dat er in dit geval een foutje zit in de code, waardoor deze ook wordt gegenereerd bij posten die geen uitbreiding hebben. Mocht dit ook bij andere incidenten optreden, dan hebben we mogelijk te maken met een andere oorzaak.


    Het probleem ligt in ieder geval niet direct bij de POI.