Stijn is al van Augustus niet op het Forum gezien, dus de kans is klein dat de lijst wordt bijgewerkt.
Ik had problemen met inloggen .... Is me eindelijk terug gelukt om er in te geraken.
Stijn is al van Augustus niet op het Forum gezien, dus de kans is klein dat de lijst wordt bijgewerkt.
Ik had problemen met inloggen .... Is me eindelijk terug gelukt om er in te geraken.
Er zijn inderdaad 2 aparte DIR-MED voertuigen in de provincie oost-vlaanderen. Deze hebben geen vaste standplaats en wisselen regelmatig. Ikzelf heb ze in dendermonde (met wissel sint-niklaas) en UZ gent (met wissel ASZ Aalst) geplaatst.
Dit zijn de Adj DIR-MED's..... Dit is een wachtdienst met een verpleegkundige van wacht ... Opgedeeld in een Noord en Zuid sector. De VPK van wacht neemt het voertuig mee en kan dus tijdens de wacht mogelijk aan het ziekenhuis staan waaraan de VPK verbonden is.
Vanaf ergens in het voorjaar :
ZW Beveren 2 --> PIT
ZW Sint Niklaas 2 --> PIT
ZW Kallo ( momenteel een niet erkende ziekenwagen ) ---> PIT
ZW Sint Gillis Waas zal wellicht overdag in de week verhuizen naar Stekene
Er zou ook nog een extra zw standplaats komen in Gent-Centrum.
Er zou ook nog een extra zw standplaats komen in Gent-Centrum.
Klopt, dat zou volgens mijn informatie op de terreinen van Hogeschool Gent zijn, campus Schoonmeersen (aan oprit R4). Maar een datum weet ik ook nog niet.
Klopt, ziekenwagen Gent 3 (zuid) komt binnenkort in dienst. Er zijn door de invoeging van de PIT's, zw's verdwenen en de druk op gent 1 en gent 4 is veel te hoog. Zelfs door afspraken tussen FOD en HVZ centrum, heeft Gent 1 praktisch geen tijd om te wisselen/eten/rust...
Nu ook officieel: vanaf 01/01/2024 verzorgt Dienst 112 Lochristi een bijkomende 112-ziekenwagen vanaf HOGent, Campus Schoonmeersen. Dit om het hiaat in de DGH in Gent-Centrum op te lossen.
112 Gent 1 (Brandweer Centrum)
112 Gent 7 (Zuid)
112 Gent 4 (Gentbrugge)
112 Gent 5 (Gentbrugge)
MUG Gent 1 (UZ)
MUG Gent 2 (UZ in dienst bij ramp of drukte)
MUG Gent 3 (Sint Lucas Wisselwacht)
MUG Gent 4 (Jan Palfijn Wisselwacht)
PIT Gent 1 (Middelares enkel 's nachts in dienst, over dag PIT Merelbeke)
PIT Gent 2 (Wisselwacht Jan Palfijn, sint lucas en centrum post gent)
PIT Gent 3 (UZ)
Nieuwe pit te aalst
De nieuwe ziekenwagen in Gent-Zuid (vanuit campus Schoonmeersen) heeft vanaf vandaag roepnaam ZW GENT 7.
De nieuwe ziekenwagen in Gent-Zuid (vanuit campus Schoonmeersen) heeft vanaf vandaag roepnaam ZW GENT 7.
stond al in het lijstje
Vanaf september 2024: tweede PIT vanuit het UZ Gent
Vanaf september 2024: tweede PIT vanuit het UZ Gent
Klopt, en PIT Oostende in West-Vlaanderen moet ik nog toevoegen
vanaf 1/7:
Pit Merelbeke (ook vertrek vanaf AZ Maria Middelares Gent)
Vanaf 1/9:
PIT Gent 3 (2e PIT vanaf uz gent)
PIT Gent 3 is de huidige PIT van UZ Gent, wat is de roepnaam van de nieuwe PIT?
En in het overzicht staat bij PIT Gent 2: wisselwacht tussen St-Lucas, Jan Palfijn en Rivierenland, moet dit niet Zone Centrum post Gent zijn?
PIT Gent 3 is de huidige PIT van UZ Gent, wat is de roepnaam van de nieuwe PIT?
En in het overzicht staat bij PIT Gent 2: wisselwacht tussen St-Lucas, Jan Palfijn en Rivierenland, moet dit niet Zone Centrum post Gent zijn?
UZ gebruikt PIT UZ en merelbeke gebruikt PIT Merelbeke.
Indien 2ePIT UZ in dienst gaat, zal dit PIT UZ 1 en PIT UZ 2 zijn
even opgezocht:
HO UR GENT UZ | 112 | PIT GENT 1 (Team: POGENT01A) |
FO HVP GENT [Centrum] Centrum | 112 | PIT GENT 2 (Team: POGENT02A) |
HO UR GENT AZ St Lucas | 112 | PIT GENT 2 (Team: POGENT02B) |
HO UR GENT AZ Jan Palfijn | 112 | PIT GENT 2 (Team: POGENT02C) |
HO UR GENT UZ | 112 | PIT GENT 3 (Team: POGENT03A) |
HO UR LOKE AZ | 112 | PIT LOKEREN (Team: POLOKE01A) |
BO MERE WZC Lemberge | 112 | PIT MERELBEKE (Team: POMERE01A) |
HO UR GENT AZ Maria Middelares | 112 | PIT MERELBEKE (Team: POMERE01B) |
Is er nog een PIT actief in AZ Maria Middelares in Gent?
normaal gezien nog steeds PIT MERELBEKE
voor de nieuwe PIT in Aalst, ik lees online dat deze afwisselend in ASZ en OLV in dienst is, tijdens de week waarin de MUG in het andere ziekenhuis actief is. Ik vermoed dat dit correct is? En als roepnaam PIT AALST?